Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjøpt gave til en jeg liker veldig godt, men hvordan gi den til henne?


Gjest :/

Anbefalte innlegg

For guds skyld, ikke bruk venner til å spørre om slikt. Det er slik man gjør det i barnehagen og opp til og med 3. klasse på barneskolen.

 

Jeg mener du skal kjøre på å gi henne kjedet. Selv om hun anser dere som venner vil hun nok ta det godt uansett.

Har selv kjøpt "sommegave" til noen gode venninner av meg, og dem har aldri hatt noe problemer med det, som jeg vet om da. :p

 

Virker jo som om dere har god kontakt, og at det muligens er noe på gang mellom dere, så kjør på sier nå jeg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var i ferd med å skrive 90 000 "NEI!" etter hverandre, men skal spare meg :)

 

Du må ikke finne på og gi et gullkjede til denne jenta med mindre hun er en svært god venn av deg, eller dere har noe på gang! Det vil bare virke mot sin hensikt, og klundre det til for deg.

 

Var en som ga ett gullkjede til en jente han knapt kjente på barneskolen min, jenta stod i 5 minutter og sa hun ikke kunne ta det i mot, før hun tilslutt tok det gikk inn på toalettet, trakk ned kjedet og gikk og lo sammen med veninnene sine. Ting endrer seg nok lit etterhvert som de blir eldre, men grunnlaget bak handlingene er fortsatt det samme.

 

Når du gir det til henne vil hun skjønne at du liker henne veldig godt, og dette skaper ofte bare problemer, all spenningen rundt dere blir borte, og det blir merkelig for dere begge, og spesielt henne når dere senere møtes.

 

Ser at du har spurt om hun ville være med på kino, og det er kjempebra at du tar tak i det og prøver. Bare benytt alle muligheter du har til å snakke med henne framover, og vis deg fra din beste side så blir nok raskt "kanskje" gjort om til "ja" :) Ikke gi kjedet på kinoen, vent til dere er litt mer sikre på hverandre.

Lenke til kommentar

At hun logget av uten å si hadet trenger ikke bety mer enn at hun lukket chattevinduet da det ikke lenger var liv i samtalen. Ingen vits i å bare skrive hadet hvis ingen har skrevet noe på f.eks. 10 min.

 

At hun bare svarer kanskje til en kinoinvitasjon, når det var åpent klokkeslett og dato, er ikke noe positivt tegn. Selvfølgelig en mulighet at hun ikke har penger eller ikke liker å gå på kino..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...