Gå til innhold

Tråden for Flickchart


Snurreleif

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Det funker ikke. Den vil ikke godta et eneste et av de 20 brukernavnene jeg har prøvd. I tillegg begynner jeg å gå tom for epostadresser. Selv om registreringen ikke fungerer, blir adressen satt som brukt.

 

Strålende programmering.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare jeg som opplever at ting går veeeeeldig langsomt på siden? Mulig det er jobbpc'n jeg sitter på som gjør det, men. Tenkte jeg kunne ha noe å gjøre på jobb ^^

 

Går innimellom ganske treigt hos meg og.

 

Er litt opp og ned, hvis den henger seg så trykker jeg bare på Rank Movies linken også er man i gang igjen.

Lenke til kommentar
Det funker ikke. Den vil ikke godta et eneste et av de 20 brukernavnene jeg har prøvd. I tillegg begynner jeg å gå tom for epostadresser. Selv om registreringen ikke fungerer, blir adressen satt som brukt.

 

Strålende programmering.

Prøv å hente nytt passord gjennom 'mistet passord'-funksjonen.

Lenke til kommentar

Synes faktisk det er rarere at de mangler filmer som Frost/Nixon og The Curious Case of Benjamin Button, men det kommer nok.

 

Har tatt et valg 1300 ganger snart, det kom en film til slutt også som gjorde at jeg måtte stemme i mot Raiders of the Lost Ark, så da datt den ned i fra 1. plassen min :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg hadde Boogie Nights på første temmelig lenge, men jeg har faktisk fått anledning til å stemme inn rundt fem topp 10-filmer på listen min. Nå leder Dark City med Taxi Driver like i ræv.

Lenke til kommentar
1.A Clockwork Orange

2.Reservoir Dogs

3.Gladiator

4.2001: A Space Odyssey

5.Spirited Away

 

A Clockwork Orange har faktisk vært på første hele veien, Reservoir Dogs blir kun satt mot dårlige filmer, og Gladiator har jeg kun fått en gang

 

Hrmph!

 

Går greit å bruke filter-funksjonen hvis du skal rette på topp20 listen din.

 

Er på 642 filmer, men begynner å få skremmende mange "Haven't seen either" nå. Begynner å gå tom for filmer jeg har sett.

Lenke til kommentar

Jeg ville nok faktisk ha valgt Memento der..

 

Når det gjelder Scarface går den første scenen hvor han sitter i passkontrollen(?) inn som en av de beste skuespillerprestasjonene jeg har sett.. er ett eller annet med den scenen der jeg bare elsker..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Fikk faktisk nøyaktig samme selv. Svarte så klart Memento. Scarface er litt som The Usual Suspects; god, men ikke bedre enn at den gjerne kalles oppskrytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...