Gå til innhold

Tråden for Flickchart


Snurreleif

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må si det er overraskene lite av filmene jeg må bytte ut med en ny en, tror det har skjedd 2 ganger så langt.

Det er nettopp det motsatte som gjør at det hele gjør meg så lei meg. Jeg må bytte ut i 80 % av tilfellene. En stadig påminnelse på at det er så mange filmer jeg må se. :cry:

 

Topp 5.

 

# Fight Club

# Forrest Gump

# Spider-Man

# 300

# The Departed

# Lost in Transl...

 

Hva Spider-Man gjør der forstår jeg ikke på noen som helst måte.

Lenke til kommentar
Må si det er overraskene lite av filmene jeg må bytte ut med en ny en, tror det har skjedd 2 ganger så langt.

Det er nettopp det motsatte som gjør at det hele gjør meg så lei meg. Jeg må bytte ut i 80 % av tilfellene. En stadig påminnelse på at det er så mange filmer jeg må se. :cry:

 

I følge profilen din så har jeg 15 år mer på baken enn deg, det vil si 15 år med MYE film :)

Lenke til kommentar

Har også hatt en del av de der, bare med Raiders of the Lost Ark, så det er en grunn for at den ligger på toppen :)

 

Edit:

 

Hvis du trykker på en av filmene på Topp 20 lista så vil du få opp hvor mange ganger du har stemt på filmen og hvor stor vinn prosent den har. Raiders har oss meg dukket opp 9 ganger og 100% :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Den begynner de mest sette filmene, så du vil nok måtte holde på en stund før favorittene dine dukker opp. Det tok 200 filmer før 2001 dukket opp her, og jeg regner ikke akkurat med at Koyaanisqatsi dukker opp i løpet av timen. Det hadde dog vært interessant å se deg rangere Hollywood-filmer, jeg vil se deg svette i det du må velge mellom Bad Boys 2 og Armageddon.

 

Det du derimot kan gjøre er å søke deg frem til en film og deretter ranke den derifra.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...