Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva er folks erfaringer med tid fra mobilen er "registrert omlastningsentral" til den er på postkontoret?

 

Det kommer ann på hvor du bor og fraktmåten det.

 

Med vanlig post på østlandet (inklusiv Oslo) kommer den vanligvis til postkontoret dagen etter. Med bedriftspakke dør til dør bruker den å dukke opp samme dagen.

 

Det tar somregel en dag. Pakken blir sortert til rett område/postkontor samme dag/kveld, men kontainere med pakker blir ikke kjørt ut til postkontor/post i butikk før tidlig neste morgen.

Lenke til kommentar
Når jeg endrer notification sound, så endres ikke lyden når jeg mottar SMS. Noen som har en forklaring på det?

 

For å endre SMS lyden trykker du på Messages - Menu (knappen) - Settings - Scroll ned til Select Sound og velg den du vil ha :)

 

Notification sounds er noe annet.

Lenke til kommentar
Til en startpris på kr 1199, og med ett abonnement som koster kr 199 i mnd, blir det totalt 3786kr (ingen oppmeldingsavgift) så er det det laveste jeg har sett av pris på Hero'en. Bestilte bare nytt abonnement fra Ventelo, som ikke trengs å benyttes, trenger ikke å portere eksisterende nummer.

 

Mener du at du fortsatt mâ betale abbonementskostnader? Vurderer â gjöre det samme nemlig ;) Men har ikke Ventelo noen muligheter for â betale et par hundringser for â bryte ut av kontrakten som Telenor og NetCom?

Lenke til kommentar
Skjønner ingen ting jeg nå!!

 

Synkroniserer kontaktene mine med google kontoen min, har vel 100kontakter liggende det, og mobilen synkroniserer den, men dukker jo ikke opp i telefon lista på hero jo? hjelp meg?!

 

På Hero kan man velge hvilke kontaktlister som skall vises på telefonen. Check dine settinger (starte "People" -> velg "Menu" -> "View"...)

Endret av superswede
Lenke til kommentar

Kan noen liste opp fordelene med å roote? og eventuelle ulemper?

 

Slik jeg har forstått det gir root tilgangen deg mulighet til flere apps(hvor root kreves).

 

Foreløbig vet jeg om følgende:

 

- Swap fil på SD - noen som har testet?

- Apps to SD - Hva skal man med det?

- Market enabler - For de som måtte ønske å betale for apps.

Lenke til kommentar
Forskjell på Android og Symbian v5 da!! Android er litt mere egnet for touch i grunn

 

Men Hero kan ikke ta opp video i HD, og Omnia HD har bedre og større skjerm. Jeg synes Hero er veldig dyr, den har ikke spesielt bra kamera, skjermen har lav oppløsning i forhold til mange nye mobiler og er ikke prosessoren ganske gammel?

Lenke til kommentar
Forskjell på Android og Symbian v5 da!! Android er litt mere egnet for touch i grunn

 

Men Hero kan ikke ta opp video i HD, og Omnia HD har bedre og større skjerm. Jeg synes Hero er veldig dyr, den har ikke spesielt bra kamera, skjermen har lav oppløsning i forhold til mange nye mobiler og er ikke prosessoren ganske gammel?

 

Ja mye vits med HD opptak når lydopptaket blir i ACC, er rått! Nei da, Omnia HD er en knall telefon den, har en liggende hjemme, men synes bruker vennligheten på HERO er mye bedre.. S60 kommer seg ikke videre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...