Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

edit: Og er det noen som har prøvd begge versonen? Hvit og brun, føles kvaliteten på de annerledes siden den ene er i teflon og den andre ikke?

 

Kan noen svare på dette?

 

de føles helt like, den hvite virker litt glattere på baksiden bare.

sånn ellers så er det jo bare å dra på telebutikken eller et annet sted de har dem og prøve selv, er virkelig ikke verre enn det :) gjorde det selv, ganske greit å ha prøvd ut en telefon man vil kjøpe til 5k før man slår til :p

forresten så er spm ditt besvart tidligere i forumet, er en idé å bla gjennom sidene om man lurer på noe - mye er svart på fra før av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til en startpris på kr 1199, og med ett abonnement som koster kr 199 i mnd, blir det totalt 3786kr (ingen oppmeldingsavgift) så er det det laveste jeg har sett av pris på Hero'en. Bestilte bare nytt abonnement fra Ventelo, som ikke trengs å benyttes, trenger ikke å portere eksisterende nummer.

 

Mener du at du fortsatt mâ betale abbonementskostnader? Vurderer â gjöre det samme nemlig ;) Men har ikke Ventelo noen muligheter for â betale et par hundringser for â bryte ut av kontrakten som Telenor og NetCom?

 

Joda, du kan bryte når du vil, da får du faktura på resterende abonnementsavgift ut bindingstiden. For å si det sånn, lar du abonnementet gå i 12 mnd og betale abonnementsavgiften, får du en rentefri nedbetalingsordning!

Da fâr jeg bare samle sammen pengene, for dette er et ganske godt tilbud!

Lenke til kommentar
Noen som vet åssen man kan bruke ''egne'' mp3 snutter som meldingslyd? har fått til ringelyd!

 

Ja. Du laster ned ringdroid fra market. Redigerer snutten du skal bruke, trykker lagre som notifications. Så trykker du inn på messages å trykker meny. Så velger du select sounds. ;p

Lenke til kommentar
Noen som vet åssen man kan bruke ''egne'' mp3 snutter som meldingslyd? har fått til ringelyd!

 

Ja. Du laster ned ringdroid fra market. Redigerer snutten du skal bruke, trykker lagre som notifications. Så trykker du inn på messages å trykker meny. Så velger du select sounds. ;p

er det bare meg som syns det er litt slit at man må installere en app hver gang man skal gjøre noe på denne telefonen (for å sette det litt på spissen)?

Lenke til kommentar
Noen som vet åssen man kan bruke ''egne'' mp3 snutter som meldingslyd? har fått til ringelyd!

 

Ja. Du laster ned ringdroid fra market. Redigerer snutten du skal bruke, trykker lagre som notifications. Så trykker du inn på messages å trykker meny. Så velger du select sounds. ;p

er det bare meg som syns det er litt slit at man må installere en app hver gang man skal gjøre noe på denne telefonen (for å sette det litt på spissen)?

 

Akkurat dette synes jeg ble litt tungvint :no:

Lenke til kommentar

Er det flere som sliter med oppsett av Mobile Networks? Jeg har Ventelo som operatør, Telenor-dekning.

Innstillingene fra Ventelo fungerer ikke på verken MMS eller GPRS/EDGE/3G. Har lest bakover i tråden, det var faktisk denne tråden som gjorde at jeg bestemte meg for å kjøpe telefonen, men fant bare info om netcom og netcom-dekning som ikke hjelper meg noe.

Flame meg gjerne om jeg har tatt feil, men gi meg hvertfall ett lite hint om hvilken side sånn ca jeg sov når jeg leste!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...