Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som hvet om denne kan:

1. Synce mot outlook (adresser og avtaler kalender og de tingene der)

2. Hente/sende mail fra exchange server.

3. Om gps devicen har skikkelig software bundlet slik at man kan bruke an til å navigere seg fra a til b.

4. Om det går an å opprette kontakt-grupper slik at man kan sende sms til gruppe fremfor å måtte velge masse kontakter.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvorfor trackballen lyser av og til? Ser bare at den skal lyse ved innkommende samtaler og meldinger, men min lyser da opp av og til uten at det skjer.

 

den savner deg :( Nei, den lyser nok så du kan finne den i mørke. Sikkert noe du kan slå av

heh, den lyser nok i dagslys og selv når jeg sitter med den. Går jo an å slå av notifications, men er jo litt praktisk slik det skulle fungere i allefall.

 

Er det andre netcom brukere som ikke får mms til å virke? Settings ser ut til å være korrekte utifra netcom sitt manuelle oppsett.

Lenke til kommentar

Mener å ha lest at Hero er raskere enn Iphone (ikke 3GS). Har nå fått min telefon og synes den er veldig treig og lagger noe sinnsykt, spesielt når jeg surfer. Prøv VG.NO og scroll på siden, helt håpløst. På min IPHONE går dette utmerket. Er det noe jeg kan ha oversett siden den lagger så mye?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man får aktivisert Flashplayeren på min Hero. Får ikke dette til? Noen innstillinger, eller en link til hvor dette kan skaffes?

 

Håper noen kan hjelpe med dette.

 

Ellers veldig fornøyd med Telefonen. Har hatt Iphone 3G, SE Experia, HTC Diamond, HTC Touch HD. Men denne har hittil vært min beste telefon.

 

M

Lenke til kommentar
Mener å ha lest at Hero er raskere enn Iphone (ikke 3GS). Har nå fått min telefon og synes den er veldig treig og lagger noe sinnsykt, spesielt når jeg surfer. Prøv VG.NO og scroll på siden, helt håpløst. På min IPHONE går dette utmerket. Er det noe jeg kan ha oversett siden den lagger så mye?

 

Er litt enig at den er litt treg av og til på noen sider. Men. sammenlignet du med www.vg.no på heroen og http://mobil.vg.no/ som kommer på iphone..?

Lenke til kommentar
Mener å ha lest at Hero er raskere enn Iphone (ikke 3GS). Har nå fått min telefon og synes den er veldig treig og lagger noe sinnsykt, spesielt når jeg surfer. Prøv VG.NO og scroll på siden, helt håpløst. På min IPHONE går dette utmerket. Er det noe jeg kan ha oversett siden den lagger så mye?

 

Er litt enig at den er litt treg av og til på noen sider. Men. sammenlignet du med www.vg.no på heroen og http://mobil.vg.no/ som kommer på iphone..?

 

Jeg prøvde vg.no, mobil.vg.no gikk glattere. Men la oss ta en annen side, diskusjon.no, flyter ikke spesielt godt på min Hero, men på Iphone (den gamle) flyter det godt. Hvordan ser det ut hos dere andre?

Lenke til kommentar
Her sammenlignes websyrfing mellom Omnia 2, den nye iPhone og Hero, Hero gjør det desverre ikke utrolig godt ...

 

 

Godt og godt, får ikke noe inntrykk at den blir knust akkurat. Ser ut som en mye bedre surfeopplevelse som jeg opplevde på min Touch HD.

 

Mer en godt nok for meg altså.

Lenke til kommentar

Er det andre som har problemer med Bluetooth? Er helt ubrukelig utenom handsfree-earpiece'en. Klarer å koble den opp med PC og andre mobiler, men er umulig å sende filer mellom de. F.eks. pair'et jeg den gamle mobilen min til Hero for å overføre bilder fra den, men etterpå finner de ikke hverandre og ingenting blir sendt. Samme med laptopen.

Lenke til kommentar
Noen som hvet om denne kan:

1. Synce mot outlook (adresser og avtaler kalender og de tingene der)

2. Hente/sende mail fra exchange server.

3. Om gps devicen har skikkelig software bundlet slik at man kan bruke an til å navigere seg fra a til b.

4. Om det går an å opprette kontakt-grupper slik at man kan sende sms til gruppe fremfor å måtte velge masse kontakter.

 

1. Ja.

2. Ja. Forutsetter ActiveSync OTA (hvilket da og er beste løsningen for pkt 1.)

3. Nei. Kun Google Maps.

4. Ja.

Lenke til kommentar

Har brukt telefonen et par timer og må si at jeg blir mer og mer fornøyd med den.

En liten ting. Det trådløse nettverket hjemme er på 'hidden', dvs at jeg ikke broadcaster SSID (nettverksnavnet), og da sliter Heroen, 'not in range'. På iphone går det å velge at man skal koble til selv SSID'n broadcastes. Noen som vet om dette går på Hero?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...