Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det som er så spess med klasse 6?

Det er vel den med raskest lese og skrivehastighet? Tror da det ihvertfall

 

 

Og til dere som har bestilt/skal kjøpe hero, hvilket abonnement skal dere ha til den? Jeg tenkte at det beste alternativet for meg mest sannsynlig vil være One Call Faktura med enten 50 eller 100mb per mnd datapakke.

Lenke til kommentar
Hva er det som er så spess med klasse 6?

Det er vel den med raskest lese og skrivehastighet? Tror da det ihvertfall

 

 

Og til dere som har bestilt/skal kjøpe hero, hvilket abonnement skal dere ha til den? Jeg tenkte at det beste alternativet for meg mest sannsynlig vil være One Call Faktura med enten 50 eller 100mb per mnd datapakke.

 

Kjøper uten abonnement alltid :) er ikke så glad i de som følger med telefonene.

Noen som har efaringer med googles, Streetview som også finnes i programvaren? Noen som vet hvor mye de har kartlagt per dags dato.

Lenke til kommentar

@Daerain: her finner du mer info om Google StreetView Det er desverre ikke noe i Norge pdd og jeg har ikke klart å finne ut hvordan status er på "utbygging"

 

@Invisible_Elf: Det skal hjelpe på ytelsen på selve treminalen også. Jeg har selv ikke sett noen konkret bekreftelse på dette men flere kommentarer på de forskjellige review'ene "bekrefter dette

Endret av Surreality
Lenke til kommentar

Netcom, chess og ventelo (sikkert med flere) bruker samme netshop, levert fra moobi.

 

Moobi er delvis eid av Brightpoint som iallefall før som iallefall før var den offisielle importøren av HTC telefoner. Det kan hende at de andre nettbutikkene importerer disse selv og da har andre leveringsdatoer..

 

Jeg har iallefall bestilt på ventelo (4346,- så får jeg heller kaste simkortet jeg får derfra). Gleder meg :)

 

Noen som har prøvd activesync støtten fra htc btw?

Lenke til kommentar
@Daerain: her finner du mer info om Google StreetView Det er desverre ikke noe i Norge pdd og jeg har ikke klart å finne ut hvordan status er på "utbygging"

Men jeg ser til stadighet den derre google-bilen kjøre rundt (senest i bergen for to uker siden, så at de holder på er iallefall sikkert ;)

 

Ellers var det kjipt å se at Moobi endret dato igjen, men ikje så veldig uventet. Då blir det vel tidligst neste uke her også :/

Lenke til kommentar
Ny lavestenotering på pris hos forhandler....Amentio: 4658,-

 

Du får den da for 4099,- hos NetCom "uten" abonnement! Du velger å kjøpe den med FlexiTalk som har en månedspris på 0,- og betaler 4099,- for telefonen. Med andre ord er telefonen din ferdig betalt for 4099,- og da skal telefonen ei heller være operatørlåst!

Lenke til kommentar
Ny lavestenotering på pris hos forhandler....Amentio: 4658,-

 

Du får den da for 4099,- hos NetCom "uten" abonnement! Du velger å kjøpe den med FlexiTalk som har en månedspris på 0,- og betaler 4099,- for telefonen. Med andre ord er telefonen din ferdig betalt for 4099,- og da skal telefonen ei heller være operatørlåst!

 

Fillern, jeg var å så på netcom sin shop, men så ikke det abonnementet. Bestilte på ventelo i steden og må betale noen kr i mnd (totalt 4346)..

Lenke til kommentar

Synest denne telefonen virker spennande. Er det nokon plass eg kan lese meir om denne styrekula? Eg har stor tru på at det er det som er framtida sidan ei styrekule og ein musepeikar er mykje meir nøyaktig en å bruke fingeren eller stylus.

 

Men frå det eg kan lese så har telefonen mykje samme problema som tidlegare generasjonar HTC. Har sjølv ein touch pro og eg synest den fort blir treig og har eit kamera som bruker for lang tid på å ta bildet.

Lenke til kommentar
De fleste virker å se fram til denne mobilens ankomst i butikkhyllene, er det noen som har gjort opp noen tanker om hva de trur de ikke vil like med denne telefonen? Er litt interessant å få høre de synspunktene også.

 

Jeg er bekymret for:

1. Manglende støtte i HTCs activesyncprogram.

2. Dårlig ytelse / treghet pga "gammel" hw.

 

Jeg ser fram til:

1. Ett åpent alternativ til Iphone.

2. Spotify for android.

Lenke til kommentar
Ny lavestenotering på pris hos forhandler....Amentio: 4658,-

 

Du får den da for 4099,- hos NetCom "uten" abonnement! Du velger å kjøpe den med FlexiTalk som har en månedspris på 0,- og betaler 4099,- for telefonen. Med andre ord er telefonen din ferdig betalt for 4099,- og da skal telefonen ei heller være operatørlåst!

Sikker på det?

Er det ikke vanlig at når du kjøper en mobil med abonnement så er den også operatørlåst i et år?

 

Oi, står jo på nettsida dems at den ikke har operatørlås. Vilt! Bestiller lett derfra

Endret av R3itan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...