Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Bestilte samme dagen som den kom i komplett sin nettbutikk.

Klarer nesten ikke å vente :/

 

Litt synd med fargende, måtte velge hvit.

Kan jo ikke ha en telefon som har samme farge som ting du bare ser i dassen.

Men så fins det jo en del brunfarger da. :p

 

EDIT: Må nok ha billader etterhvert jeg også. Vurderer og å kjøpe dockingstasjon.

Er den originale skjermbeskytteren av plast?

 

Jeg sendte forresten mail til amentio med spørsmål om hvorfor de endret prisen og fikk til svar:

Hei

Nei, dessverre så hadde vår leverandør fått feil pris først, da de fikk telefonene så de at prisen var høyere og derfor måtte de justere den. Så det er ikke feil i prisen nei.

Hadde jeg bare bestilt den da den lå så lavt ...

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bestilte samme dagen som den kom i komplett sin nettbutikk.

Klarer nesten ikke å vente :/

 

Litt synd med fargende, måtte velge hvit.

Kan jo ikke ha en telefon som har samme farge som ting du bare ser i dassen.

Men så fins det jo en del brunfarger da. :p

 

EDIT: Må nok ha billader etterhvert jeg også. Vurderer og å kjøpe dockingstasjon.

Er den originale skjermbeskytteren av plast?

 

Jeg sendte forresten mail til amentio med spørsmål om hvorfor de endret prisen og fikk til svar:

Hei

Nei, dessverre så hadde vår leverandør fått feil pris først, da de fikk telefonene så de at prisen var høyere og derfor måtte de justere den. Så det er ikke feil i prisen nei.

Hadde jeg bare bestilt den da den lå så lavt ...

 

 

Ja. kjedelig det der med prisen. Men sånt kan desverre oppstå.

 

Når det gjelder docking-stasjonen du linker til så lurer jeg på om den vil passe til Hero i det hele tatt? grunnet knekken på den. Docken som er der er vel ment for touch pro/diamond osv?

Lenke til kommentar
Bestilte samme dagen som den kom i komplett sin nettbutikk.

Klarer nesten ikke å vente :/

 

Litt synd med fargende, måtte velge hvit.

Kan jo ikke ha en telefon som har samme farge som ting du bare ser i dassen.

Men så fins det jo en del brunfarger da. :p

 

EDIT: Må nok ha billader etterhvert jeg også. Vurderer og å kjøpe dockingstasjon.

Er den originale skjermbeskytteren av plast?

 

Jeg sendte forresten mail til amentio med spørsmål om hvorfor de endret prisen og fikk til svar:

Hei

Nei, dessverre så hadde vår leverandør fått feil pris først, da de fikk telefonene så de at prisen var høyere og derfor måtte de justere den. Så det er ikke feil i prisen nei.

Hadde jeg bare bestilt den da den lå så lavt ...

 

 

Ja. kjedelig det der med prisen. Men sånt kan desverre oppstå.

 

Når det gjelder docking-stasjonen du linker til så lurer jeg på om den vil passe til Hero i det hele tatt? grunnet knekken på den. Docken som er der er vel ment for touch pro/diamond osv?

 

Du har et poeng, men tror den skal passe med en såkalt Hero-insert. Men virker ikke som de har den inserten her i landet enda.

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar
Hurra! Da får vi alle håpe at moobi er kjappe med å sende ut! På min chess side står det "godk lev"

 

*UPDATE* Pakke utskrevet!!

 

Lover godt for Hero i helgen! :)

 

Netshop har den på fjernlager, vet ikke hvor lang tid sånt pleier å få inn. Håper de setter hastesak på den siden det sikkert er mange bestillere! Lei av å vente :D

Lenke til kommentar
I Chess sin nettbutikk står det bare "Oppr" på min bestilling, hva betyr det? Jeg vil ha min sendt ut - nå!

 

Det betyr bare at bestillingen er opprettet. Når de begynner å sende den står det "Pak utsk" og når den er sendt står det "avsendt" og du får sporingsnr på sms ( slik jeg nettop fikk :D )

Lenke til kommentar
Netshop:
Forespurt vare er nå ankommet vårt lager.

HTC Hero (Android) Absolute White

 

Mvh.

Netshop.no

 

-----------------------------------------------

 

 

Noen som veit hva som kommer til å følge med i våres pakker?

Minnebrikke, etui osv osv?

 

Jeg vet bare at i de demoeskene som har blitt sendt ut til de som tester telefonen (phonedog, mobileburn osv) så har vet vært med lader, øreplugger, datakabel. Altså veldig sparsommelig. Minnekortet har alt stått i telefonene og har vært på 2gb.

Lenke til kommentar
I Chess sin nettbutikk står det bare "Oppr" på min bestilling, hva betyr det? Jeg vil ha min sendt ut - nå!

 

Det betyr bare at bestillingen er opprettet. Når de begynner å sende den står det "Pak utsk" og når den er sendt står det "avsendt" og du får sporingsnr på sms ( slik jeg nettop fikk :D )

 

Har fått sporingsnummer :D det er alltid en bra ting. Over helga da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...