Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Godt mulig at de også får den inn før datoen siden amentio, multicom, m.f. gjorde det. :)

Gleder meg sykt jeg også! :dribble:

Spørs bare hvilken farge jeg skal ha. Ser at alle velger brun. Er hvit telefon gay da eller? :p

 

Hehe, jeg har bestilt den hvite av to grunner.

1) Jeg har hatt svarte mobiler i flere år nå (og det begynner å bli en del), så jeg vil ha en forandring.

2)Rett og slett fordi den er teflonbelagt.

Lenke til kommentar

Blei hvit på meg gitt, egentlig fordi Netcom kun har den hvite i nettbutikken nå :p Men samma for meg, har hatt så mange mørke telefoner nå at det blir greit med litt forandrin! Gleder meg faen til å få den :D HÅPER netcom også får den inn tidligere enn antatt!!

 

 

Noen her som har prøvd noen av SNES, NES, GB eller Sega emulatorene til Android?

Endret av Tskui
Lenke til kommentar
Blei hvit på meg gitt, egentlig fordi Netcom kun har den hvite i nettbutikken nå :p Men samma for meg, har hatt så mange mørke telefoner nå at det blir greit med litt forandrin! Gleder meg faen til å få den :D HÅPER netcom også får den inn tidligere enn antatt!!

 

 

Noen her som har prøvd noen av SNES, NES, GB eller Sega emulatorene til Android?

Skal prøve så snart jeg får Helten i hus. :D

Lenke til kommentar
Blei hvit på meg gitt, egentlig fordi Netcom kun har den hvite i nettbutikken nå :p Men samma for meg, har hatt så mange mørke telefoner nå at det blir greit med litt forandrin! Gleder meg faen til å få den :D HÅPER netcom også får den inn tidligere enn antatt!!

 

 

Noen her som har prøvd noen av SNES, NES, GB eller Sega emulatorene til Android?

Skal prøve så snart jeg får Helten i hus. :D

samme her:D skal også fikse Scummvm, spille litt Broken Sword og Monkey Island:D Gleder meg helt vilt nå!

Lenke til kommentar
Bare et kjapt spørsmål. På f.eks. Chess sine sider står det "forventes inn 4.8", men siden ulike steder begynner å få den inn nå, er det håp om at de får Hero inn og sender den ut før den fjerde? Jeg har ikke mer tolmodighet!!!

Godt mulig at de også får den inn før datoen siden amentio, multicom, m.f. gjorde det. :)

Gleder meg sykt jeg også! :dribble:

Spørs bare hvilken farge jeg skal ha. Ser at alle velger brun. Er hvit telefon gay da eller? :p

 

 

Synes begge farger ser bra ut, men jeg tror nok at jeg går for den hvite. Dere da?

 

Ble hvit på meg gitt. i'm not gay.. :p

 

Det var forøvrig noen som spekulerte på at de anmelderne som opplevde tregheter på sin modell hadde mottat en brun modell, mens de anmelderne som ikke opplevde tregheter hadde hvit. Kan ikke forstå hvorfor det skal ha noe å si, det virker jo helt merkelig.

 

Å vente på at den skal komme på lager er dessuten helt forferdelig! er som å vente på julekvelden detta :) aner jeg høye forventinger?

Endret av staten
Lenke til kommentar
Bare et kjapt spørsmål. På f.eks. Chess sine sider står det "forventes inn 4.8", men siden ulike steder begynner å få den inn nå, er det håp om at de får Hero inn og sender den ut før den fjerde? Jeg har ikke mer tolmodighet!!!

Godt mulig at de også får den inn før datoen siden amentio, multicom, m.f. gjorde det. :)

Gleder meg sykt jeg også! :dribble:

Spørs bare hvilken farge jeg skal ha. Ser at alle velger brun. Er hvit telefon gay da eller? :p

 

 

Synes begge farger ser bra ut, men jeg tror nok at jeg går for den hvite. Dere da?

 

Har bestilt den hvite :D begge e fin uannsett. Så et bilde på nett med mange forskjellige farger, gul, rød osv, men syns de så litt tacky ut.

Lenke til kommentar
Og den har jo teflon for at den ikke skal bli skitten, visst det funker da.

Jeg syns den brune og skulle fått teflon. Det finnes jo hvit eller lys "skit" også.. :p

Hahaha, tenker vi på samme ting?

 

Blir hvit på meg og. Fordi hvit er kool.

Haha, var egentlig ikke DET jeg tenkte på. :p

 

Tror jeg velger hvit jeg og. Virker mer "high tech" og romskip-aktig. :)

Lenke til kommentar
Ny lavestenotering på pris hos forhandler....Amentio: 4658,-

 

Du får den da for 4099,- hos NetCom "uten" abonnement! Du velger å kjøpe den med FlexiTalk som har en månedspris på 0,- og betaler 4099,- for telefonen. Med andre ord er telefonen din ferdig betalt for 4099,- og da skal telefonen ei heller være operatørlåst!

 

Dette er ikke helt sant. Du må ut med 200kr i etablering. Samt at det er minimumsfakturering på 99,- utenom avtaletid. Men du kan fritt si opp abbonnementet.

 

Regner da med at du må ut med 200kr etablering + 99kr + fakturagebyr som er ca 40kr?

 

Totalpris: 4099+200+99+40= 4438 (+frakt)

 

Netcom har bare hvit for øyeblikket, tenkte jeg skulle legge inn et lignende alternativ til de som vil ha brun (eller av en eller annen grunn ikke vil kjøpe hvit fra netcom).

Hos Chess får du den for 4149,-, dersom du ikke er Chess kunde koster det 249,- i etablering av nytt nr. Minimums forbruket på ChessPremium er 39,-, med det ser ut til at det ikke er noen bindingstid. (Velg epost faktura så er det ingen faktura gebyr)

 

Totalpris: 4149+249+39=4439 (+frakt)

 

Eventuelt hvis du har litt lite penger for øyeblikket kan du velge nedbetaling.

Da koster den 1799,- med ChessXtra - nedbetaling 199. Det er ingen minimumsforbruk i nedbetalingsperioden.

 

Totalpris: 1799+249+(12*199)=2048+(2388)=4436 (+frakt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...