Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Arh, så urettferdig! Alle ser jo ut til å fått den utsendt! Jeg står fortsatt bare med opprettet bestilling. :(

 

Samme her... Det er utrolig kjedelig å vente!

 

Sendte mail til Chess og fikk svar at den var ventet inn den 4.8 og ikke blir sendt før da, noe som er rart siden det står oppgitt på siden deres at den er på lager og andre har fått den utsendt. Venter på svar igjen.

Lenke til kommentar
Arh, så urettferdig! Alle ser jo ut til å fått den utsendt! Jeg står fortsatt bare med opprettet bestilling. :(

 

Samme her... Det er utrolig kjedelig å vente!

 

Sendte mail til Chess og fikk svar at den var ventet inn den 4.8 og ikke blir sendt før da, noe som er rart siden det står oppgitt på siden deres at den er på lager og andre har fått den utsendt. Venter på svar igjen.

 

Det gir ikke mening at de skriver det, ettersom Netcom og Chess har samme mobilleverandør (moobi). Og Netcom har begynt å sende ut telefonene.

 

 

Hvor sjekker dere status? (netcom/chess bestillinger)

 

Hvis du har kjøpt hos Chess kan du logge inn til høyre på denne siden: https://webshop.chess.no/?ld=1

Lenke til kommentar

Synd du ikke kan ta video opptak i 16:9 eller 16:10.

 

Og at kvaliteten på video opptak er så laber.

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av PoWerFeeD
Lenke til kommentar
PoWerFeeD: Den videokvaliteten var ikke noe å rope hurra for akkurat... Sikker på at du ikke kan gjøre noen instillinger? Eventuelt har plast beskyttelse over linsen? Kan nemlig se slik ut...

 

 

Er desverre ikke jeg som har filmet. Men har hørt flere klage på det i omtaler av telefonen. Men men. Jeg filmer heldigvis ikke så mye med telefon.

 

Hadde nok gjort det om kvaliteten hadde vert bedre :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...