Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

sjekk denne Tripod http://picasaweb.google.no/neverio/HTCHero#

 

Tok noen bilder av min nå i farten..

Min InvisbleShield har sittet på i 3 uker nå tror jeg, og holder fint for meg som jobber som industrimekaniker.

 

Hadde en på min tidligere telefon også (HTC Touch Diamond), den begynnte å slite seg av etter at det var gått over 1 år..

Takk for bildene;)..

Den er ikke dekket overalt slik som på iphone og andre mobiler. Har ikke dem sånn livtids garanti hvis det blir slitt:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skal jeg teste litt mer før jeg jubler, men det ser plutselig ut som at det å deaktivere proxy i tele2 gprs innstillinger fikser browserproblematikken. Har hatt store problemer med proxy på telefon tildligere. Men skal prøve over et par dager før jeg konkluderer med noe.

Lenke til kommentar

Eit par spørsmål:

 

Viss "mobilt nettverk" ikkje er på, er eg då sikker på at den ikkje nyttar seg av internett/lastar ned noko over mobilnettet? Tenkjer på spotify o.l. som eg kun nyttar over WLAN.

 

Kan nokon lage ei lita liste over dei "beste"/mest populære programma frå Market? Litt vanskeleg å skaffe seg oversikt over kva ein bør ha.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Oppdatere ROM, hvis ikke den allerede er det. Har selv Spotify, fungerer strålende :D Ellers er det vel å leke seg på Android Market å se om du finner noe. Yr-widget er ikke dumt, Meebo til IM, Netcounter er greit for å holde styr på datatrafikk. Ellers kos deg ;)

 

Takk :)

Gleder meg som en unge nå :D

Sitter med min SE w800i nå.... Den begynner å bli litt gammel den også.

Lenke til kommentar
Oppdatere ROM, hvis ikke den allerede er det. Har selv Spotify, fungerer strålende :D Ellers er det vel å leke seg på Android Market å se om du finner noe. Yr-widget er ikke dumt, Meebo til IM, Netcounter er greit for å holde styr på datatrafikk. Ellers kos deg ;)

 

Takk :)

Gleder meg som en unge nå :D

Sitter med min SE w800i nå.... Den begynner å bli litt gammel den også.

 

Noen "must have" applikasjoner for meg er Taskpanel, Facebook og Ebuddy. Vet ikke hvordan Ebuddy er vs Meebo.

Hvis du lyst å teste GPS funksjonen uten noen som helst kostnad. Laster du ned MapDroyd og ContentDroyd fra markedplace(via Wlan self.). Med dette programmet har du mulighet til å forhåndsnedlaste kart for eventuelt Norge eller andre land. Deretter er det bare å gå ut og ha fri sikt så finner den fort ut hvor du er. Med dette er altså med ingen navigasjonsprogram. Viser kun din posisjon på gate nivå.

 

Er det bekreftet at Android 2.0 kommer til vår helt? Har hørt mye rykter og avvis i det siste. Isåfall, blir den identisk med Droid sin?

 

Håper den kommmer rett etter jeg har eksamen:P

Endret av Tripod
Lenke til kommentar
Nå skal jeg teste litt mer før jeg jubler, men det ser plutselig ut som at det å deaktivere proxy i tele2 gprs innstillinger fikser browserproblematikken. Har hatt store problemer med proxy på telefon tildligere. Men skal prøve over et par dager før jeg konkluderer med noe.

 

fant du ut noe om det hjalp? jeg holder på å bli gal med browseren å tele2.. hvor deaktiverer du proxy på heroen?

Lenke til kommentar

Da har jeg lekt meg med min nye helt i et døgn ca. Er imponert så lang. Kjører firmware 1.5 merket jeg nå, men har ikke hatt noe problemer med farten.

 

Blir det total reset av telefonen om jeg oppgraderer til 1.6?

 

En ting som var irriterende er at i Google kalender så kan du ikke legge inn events som repeteres f.eks. hver fjerde uke, eller annen hver uke osv. Eneste valget du har på ukentlig er dagen i uka f.eks. hver lørdag, månedlig har du to valg, første dag i måneden (f.eks første lørdag) eller dag i måneden (dag 7 f.eks.).

Endret av 1978
Lenke til kommentar
Da har jeg lekt meg med min nye helt i et døgn ca. Er imponert så lang. Kjører firmware 1.5 merket jeg nå, men har ikke hatt noe problemer med farten.

 

Blir det total reset av telefonen om jeg oppgraderer til 1.6?

 

En ting som var irriterende er at i Google kalender så kan du ikke legge inn events som repeteres f.eks. hver fjerde uke, eller annen hver uke osv. Eneste valget du har på ukentlig er dagen i uka f.eks. hver lørdag, månedlig har du to valg, første dag i måneden (f.eks første lørdag) eller dag i måneden (dag 7 f.eks.).

 

 

I google kalender kan du legge inn avtaler som gjentas, og selv velge hvilket intrevall (hver 2. uke, hver 3. uke osv) og på hvilken dag i uka.

Lenke til kommentar
Eit par spørsmål:

 

Viss "mobilt nettverk" ikkje er på, er eg då sikker på at den ikkje nyttar seg av internett/lastar ned noko over mobilnettet? Tenkjer på spotify o.l. som eg kun nyttar over WLAN.

 

Kan nokon lage ei lita liste over dei "beste"/mest populære programma frå Market? Litt vanskeleg å skaffe seg oversikt over kva ein bør ha.

 

Det med mobile networks; du kan være helt sikker, ja. Bare last ned netcounter på market, så ser du selv

 

Her er lista di https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1098973

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hei igjen.:)

Jeg bestilte Urban Brown av HTC Hero, men leste at den ikke hadde samme "stoff" som gjorde at den avstøtet fettmerker og fingertrykk på mobilen? Er det sant?

Så den hvite versjonen er egentlig bedre?

Lenke til kommentar
Hei igjen.:)

Jeg bestilte Urban Brown av HTC Hero, men leste at den ikke hadde samme "stoff" som gjorde at den avstøtet fettmerker og fingertrykk på mobilen? Er det sant?

Så den hvite versjonen er egentlig bedre?

 

Den hvite er ikke på noen måte bedre. Grunnen til at den hvite har teflon (merk at det er kun dekselet bak som har teflon) er fordi hvit plastikk er en fettmagnet av dimensjoner. Det er også helt sort for den saks skyld, men brunfargen på urban brown blir ikke merkbart stygg av fettmerker, så no need for teflon there. Det er hvertfall min personlige erfaring. Skjermen er klin lik på begge telefonene, og den blir jo såklart fettete om ikke du meeeget regelmessig vasker hendene.

Lenke til kommentar
Nå skal jeg teste litt mer før jeg jubler, men det ser plutselig ut som at det å deaktivere proxy i tele2 gprs innstillinger fikser browserproblematikken. Har hatt store problemer med proxy på telefon tildligere. Men skal prøve over et par dager før jeg konkluderer med noe.

 

fant du ut noe om det hjalp? jeg holder på å bli gal med browseren å tele2.. hvor deaktiverer du proxy på heroen?

 

Yess, det funker fortsatt! Det kan se ut som den henger noen ganger likevell, men den spretter videre.

 

For å deaktivere proxy går du på settings -> wireless controlls -> mobile network settings -> access point names -> Tele2 Internet -> slett adressen som står under proxy.

Endret av JKJK
Lenke til kommentar
Har et lite problem med helten min. Ved et uhell gikk jeg inn på nettside A i Browser, så gikk jeg til side B. Jeg startet nettleseren på nytt og slettet historikk. Da er jeg fremdeles på side B. Trykker jeg på tilbakeknappen kommer jeg til side A. Jeg vil at nettleseren skal glemme side A, eller like gjerne alle sider.

 

Eneste løsningen jeg kan se her er å reinstallere Browser. Hvordan gjøres dette?

Bumper denne, dette problemet irriterer meg fremdeles.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...