Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg lekt litt med den flunka nye heroen min, må si jeg er mektig imponert. Overgangen fra iPhone er stor, mye mer frihet!

Har bare et lite problem, hvis jeg synkroniserer kontaktene med "windows-kontakter" får jeg ikke bilder på dem, og så har jeg linka noen kontakter med facebook-profiler, men her så blir heller ikke bilder synkronisert..

Noen som vet hva som er feil? :p

 

I tillegg så er det noen kontakter fra PCen som NEKTER å overføres til Heroen. :(

Endret av Davidhg
Lenke til kommentar
Noen som har prøvd å laste ned en MSN-klient og se hvor lenge batteriet holder med denne i bakgrunnen?

 

Jeg anbefaler Meebo..

Aner ikke batteritid dessverre..

Jeg logger meg på meebo fra morgen til kveld. Hvor mye batteri den tar eksakt vet jeg ikke ettersom jeg synkroniserer med mail hvert 30.min + twitter oppdateringer og været osv. Men når klokka er sånn 15. så har den gåt ned til sånn ca 70%. Alt kommer jo ann på hvor aktivt du bruker det. Meebo synes jeg er helt genialt.

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Noen som har prøvd å laste ned en MSN-klient og se hvor lenge batteriet holder med denne i bakgrunnen?

 

Jeg anbefaler Meebo..

Aner ikke batteritid dessverre..

Jeg logger meg på meebo fra morgen til kveld. Hvor mye batteri den tar eksakt vet jeg ikke ettersom jeg synkroniserer med mail hvert 30.min + twitter oppdateringer og været osv. Men når klokka er sånn 15. så har den gåt ned til sånn ca 70%. Alt kommer jo ann på hvor aktivt du bruker det. Meebo synes jeg er helt genialt.

Jøss, det er ganske imponerende såfremt du ikke står opp 12 ellerno.

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd å laste ned en MSN-klient og se hvor lenge batteriet holder med denne i bakgrunnen?

 

Jeg anbefaler Meebo..

Aner ikke batteritid dessverre..

Jeg logger meg på meebo fra morgen til kveld. Hvor mye batteri den tar eksakt vet jeg ikke ettersom jeg synkroniserer med mail hvert 30.min + twitter oppdateringer og været osv. Men når klokka er sånn 15. så har den gåt ned til sånn ca 70%. Alt kommer jo ann på hvor aktivt du bruker det. Meebo synes jeg er helt genialt.

Jøss, det er ganske imponerende såfremt du ikke står opp 12 ellerno.

Telefonen går vell på omtrent 6.30 hver dag. Lar den være avslått om natta. Synes ikke batteriet er så gale. Laster ned mellom 20-40 mb hver dag. Hele tiden tilkoblet 3G.

Lenke til kommentar

Et skikkelig Hero newbee spørsmål. Hvordan få lagt inn et wallpaper som er lastet ned? Har lagt bildet inn i album mappa i riktig størrelse (320x480) men når jeg trykker angi som bakgrunn, så må jeg "klippe" bildet for at det skal få plass. Hva gjør jeg galt? På forhånd takk.

 

STK

Lenke til kommentar
Et skikkelig Hero newbee spørsmål. Hvordan få lagt inn et wallpaper som er lastet ned? Har lagt bildet inn i album mappa i riktig størrelse (320x480) men når jeg trykker angi som bakgrunn, så må jeg "klippe" bildet for at det skal få plass. Hva gjør jeg galt? På forhånd takk.

 

STK

 

Wallpaperstørrelsen er vel større enn skjermoppløsningen i bredden, siden det er panoramaeffekt mellom de ulike "desktopene".

 

Derfor tipper jeg at Heroen finner ut at den må krympe i høyden og så forstørre for å få "ønsket format" på et bilde i 320x480.

Endret av MrHarm
Lenke til kommentar

Jeg kommer ikke inn på dette forumet med min hero.

Mener å ha lest at noen hadde tilsvarende problem lengre baki tråden. Er det noen som har funnet ut av dette.

 

Dette er ca feilkode jeg får opp,

 

<7xml version=>1,0"?"

<!DOCTYPE wml PUBLIC >_//WAPFORUM//DTD

WML 1.1//EN <http;//www.wapforum.org

DTD/wml_1.1.xml>)

<wml]>card<>)(do type="prev/><d0)

 

Your request for a service could not be fulfilled. Please try again or contact your operator if the problem persists, (p)/card)(wml(

 

Forslag til løsning? er kun på dette forumet det skjer, alt annet funker bra.

Dette er det jeg får også:(

Lenke til kommentar

Jeg fikk min Hero før helgen, og jeg er ikke helt fornøyd ennå.

1. Får ikke HTC Sync til å fungere. Ja en kopi av c:\programfiler\htc er lagt inn på c:\program files\htc.

2. Får ikke mottak av filer via blåtann til å fungere. Hero finner ikke pc'n, men jeg vet den er synlig og klar til å pares.

3. Det ringer av og til bare en gang så blir de som ringer meg satt over til telefonsvarer.

4. På kalenderen kommer det opp værmelding, enda det ikke er lagt inn opsjon for det på telefonen eller på gcalendar (nylig tatt bort).

5. Trådløsnettet kobler seg ofte ut, ikke stabilt.

6. Dårlig nøyaktighet på google maps, nokia var mye bedre enn dette.

7. Synker mine kontakter fra gmail, men jeg får ikke med mine grupper for Mine kontakter, Venner, Familie og Medarbeidere, mens de andre brukeropprettede gruppene blir med over. Alle kontakter fra Gmail blir også med over, og det ønsker jeg jo ikke. Finnes det noen løsning på dette?

 

Har trålet forumer rundt og googlet uten å finne løsninger. Håper noen har løsninger for det som jeg opplever som svakheter hittil.

Lenke til kommentar

Etter godt over en uke med Norwegian Dictionary så har jeg ennå ikke klart å finne ut om den legger til ord jeg skriver som den original gjør... Noen som kan bekrefte/avkrefte det?

 

Jeg visste ikke at jeg fikk "Øst-Europa"-modellen da jeg bestilte. Vil det være mulig å få norsk firmware på denne etterhvert? Eller er jeg stuck med Borisfirmware?

 

Finnes det noen måte å opprette mapper i albumene på? Sånn at jeg f. eks kan ha en mappe til "innringerbilder" så jeg slipper å blande de med f. eks kamerabilder?

Lenke til kommentar
Etter godt over en uke med Norwegian Dictionary så har jeg ennå ikke klart å finne ut om den legger til ord jeg skriver som den original gjør... Noen som kan bekrefte/avkrefte det?

Den legger ikke til noe automatisk. Det kan være du kan legge til ord ved å holde inne på de, men tror ikke det virker på Hero.

Lenke til kommentar

Jeg har akrautt pakket ut min nye HTC Hero.

 

Dette med dataroamin får jeg tydlivis en varsel om hele tiden. Ser funksjonen er deaktivert. Hva er egnetlig data roaming? Bør den aktiveres?

 

Jeg prøver å laste ned noe fra Market, men ingenting skjer. "Starter nedlasting" er det eneste jeg får beskjed om. Men ingen fremdrift. Hva kan være galt?

Endret av eunaas
Lenke til kommentar
Jeg har akrautt pakket ut min nye HTC Hero. Jeg prøver å laste ned noe fra Market, men ingenting skjer. "Starter nedlasting" er det eneste jeg får beskjed om. Men ingen fremdrift. Hva kan være galt?

Har du slått på og koblet til wifi eller 3G?

 

Ja WiFi er koblet til. Jeg surfer på nettet uten problemer. Men kan der ha noe med "dataroamin" å gjøre? Hva dreier det seg om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...