Gå til innhold

Musikk som du liker, men alle andre hater

pululf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liten krets, altså?

Har nok en forholdsvis stor krets. Men i dagens tenåringskretser er det vel ikke til å unngå at majoriteten lytter til innovative artister som Lady Gaga, Rihanna, David Guetta, Lil Wayne osv.. Er det noen som stikker seg ut, så blir det stort sett kjedelig Black Metal som Dimmu Borgir, Ulver osv..

J.S Bach kan jeg bare drømme om å finne kompiser som liker. Blunt er for sissy for de i min krets..

Skrevet

Deadmau5, altså jeg liker veldig mye musikk. Men jeg ser ikke hvordan du liker det. Altså den har ingen beat, eller sangene har en beat som blir brutt konstant. Høres nesten ut som en ødelagt cd plate. Av ren nysgjerrighet, hvorfor liker du den musikken, istedenfor f.eks. http://www.youtube.c...h?v=ExKqY_ghjvA ?

Favoritt sang som ingen/veldig få liker som jeg kjenner:

House som Justice og Deadmau5 er ganske fett da, liker begge to ganske godt jeg ... :)

Men jeg liker Becomming Insane enda bedre. Infected Mushroom er win! :D

Skrevet

Justin Bieber og Miley Cyrus.

Du er jo ikke alene om å like Justin Bieber og Miley Cyrus, alle jenter fra 9-13 elsker vel disse med deg :tease:

jeg er 9-13 men er relevant med store saker så jeg vet ikke helt.

Skrevet

Justin Bieber og Miley Cyrus.

Du er jo ikke alene om å like Justin Bieber og Miley Cyrus, alle jenter fra 9-13 elsker vel disse med deg :tease:

jeg er 9-13 men er relevant med store saker så jeg vet ikke helt.

Hæ?

Skrevet

Jeg hører på mye forskjellig, men jeg elsker dimmu borgir. Det er det folk som reagerer på.

Dimmu får meg til å slappe av tidlig på morningen og seint på kvelden :)

Skrevet

Jeg hører på mye forskjellig, men jeg elsker dimmu borgir. Det er det folk som reagerer på.

Mener å ha lest at Dimmu Borgir har solgt over tre millioner plater. Så du er ikke akkurat alene om å høre på dem

Skrevet (endret)

Jeg har en kamerat som hører litt på Miley Curys, og han ser absolutt ikke ut som den typen som hører på den slags musikk.

Party in the USA f.eks er ikke noe "dårligere" enn mye av den andre main stream musikken nå til dags. Det dere Hannnah Montana greiene hennes blir kanskje litt for mye av det gode, men de nyere platene er faktisk helt greie. Jeg husker jeg fikk ene plata i bursdags gave av en kompis, beste gaven jeg har fått ever :)

Endret av Carlgutt
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Mener å ha lest at Dimmu Borgir har solgt over tre millioner plater. Så du er ikke akkurat alene om å høre på dem

Stemmer det. De har veldig mange hardcore-fans, i tilleg til god salgsteknikk. De er ikke så veldig populær i norge, desverre. De tidlige platene deres er barndomsminner for meg :p

De jeg kjenner synes det er rart at jeg hører på neutral milk hotel, det er ifølge dem 'hippie/gammelmanns/hindu/bonde musikk :)

jeg hører egentlig på ganske mye forskjellig.

ELSKET neutral milk hotel! :D

Endret av 2ball(s)
Skrevet

Jeg har en kamerat som hører litt på Miley Curys, og han ser absolutt ikke ut som den typen som hører på den slags musikk.

Jeg også hører på Miley Cyrus. Må også innrømme at jeg hører litt på Justin Bieber, men jeg er ikke flau over det. Alle har sin musikksmak, og i mine øyne er rock og metal som ikke er melodisk, sikkert like ille som Justin Bieber er for andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...