Gå til innhold

Woho, har fått svininfulensa!


i93

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Jeg har astma. Hva vil være det strategisk beste å gjøre for meg nå?

 

Søke dekning :ph34r: . Holde deg i god fysisk form og ha et godt immunforsvar(vet ikke om det brytes ned ved astma?). Du står visstnok sterkere da tror jeg.

Lenke til kommentar
Jeg har astma. Hva vil være det strategisk beste å gjøre for meg nå?

 

Jeg har også astma, men har vokst det delvis av meg. Får lett lungebetennelse osv, men ble ikke særlig sjuk av H1N1 viruset. Som en mild infulensa. Men få i deg mye c-vitamin, og holdt deg i god form, så er det null problem :)

Lenke til kommentar
Folk har dødd av svineinfluensa. Det er ikke noe å tulle med.

Da er du vel klar over at vanlig influensa dreper langt flere folk årlig enn hva svineinfluensa har gjort så langt?

jeg lo :!:

 

kan ikke gjøre så mye annet enn å flire litt av folk som nærmest mener svineinfluensa er første tegn på dommedag :wee:

Lenke til kommentar
Jaja! Hyggelig og vite at vi er fucked i tilfelle et virkelig farlig virus kommer:D

vist det virkelig kommer et farlig virus er det de som er redd for svineinfluensa som kommer til å stryke med først :p

 

Da er jeg sikra, for jeg er (sansynligvis) immun visst det skulle dukke opp :p

Lenke til kommentar
Jeg har astma. Hva vil være det strategisk beste å gjøre for meg nå?

 

Søke dekning :ph34r: . Holde deg i god fysisk form og ha et godt immunforsvar(vet ikke om det brytes ned ved astma?). Du står visstnok sterkere da tror jeg.

 

Astmaen gjør at det blir vanskeligere å puste når jeg anstrenger meg fysisk. Det affiserer ikke immunforsvaret så lang jeg vet.

Lenke til kommentar
haha^^ imun, ja :p

Du kan ikke ha akuratt samme sykdom mer en, en gang, etter den ene gangen lager kroppen en antidote og du blir immun. Derfor har du aldri samme influensa eller forskjørelse mer en En gang. Finnes altså flere tusen forskjellige samtidig som det også kommer nye. I dette tilfellet er svineinfluensa en og tidligere hadde vi også fugleinfluensa. (ikke at de har dyrenavn hver gang altså.)

Lenke til kommentar
haha^^ imun, ja :p

Du kan ikke ha akuratt samme sykdom mer en, en gang, etter den ene gangen lager kroppen en antidote og du blir immun. Derfor har du aldri samme influensa eller forskjørelse mer en En gang. Finnes altså flere tusen forskjellige samtidig som det også kommer nye. I dette tilfellet er svineinfluensa en og tidligere hadde vi også fugleinfluensa. (ikke at de har dyrenavn hver gang altså.)

 

Jepp, har man hatt H1N1 viruset (Svineinfulensa), får man det ikke igjen.

Lenke til kommentar
haha^^ imun, ja :p

Du kan ikke ha akuratt samme sykdom mer en, en gang, etter den ene gangen lager kroppen en antidote og du blir immun. Derfor har du aldri samme influensa eller forskjørelse mer en En gang. Finnes altså flere tusen forskjellige samtidig som det også kommer nye. I dette tilfellet er svineinfluensa en og tidligere hadde vi også fugleinfluensa. (ikke at de har dyrenavn hver gang altså.)

 

Jepp, har man hatt H1N1 viruset (Svineinfulensa), får man det ikke igjen.

Jo du kan få det igjen, og å si at det er en mild form for vanlig sesonginfluensa blir bare tullete. Da vet du ikke helt hva du snakker om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...