Gå til innhold

Woho, har fått svininfulensa!


i93

Anbefalte innlegg

Flere enn meg som er utrolig skuffet over hvor pinglete svineinfluensaen faktisk er? :ph34r:

Etter media oppmerksomheten å dømme burde vi jo alle vært døde for lengst.

 

 

Jeg husker jeg lo hardt når avisene skrev at over en million nordmenn ville dø av svineinfluensa før jul. Var jævlig morsomt.

 

Svineinfluensa er SOM REGEL IKKE MER skadelig dersom du ikke har sykdommer som påvirker ditt immun forsvar. Kan dere gi faen i å grine som små barn som tror på alt VG skriver?! det henger fankern ikke på greip så hadde jo vært sinnsykt kult om verden faktisk fikk vite sannheta.

 

Før jul? Kom ikke den i april/mai en gang xD lurer på om jeg har fått det nå, har astma i tillegg. This shall be fun :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor lenge varer faenskapet?

 

Har sittet og snufset i hele dag, tendenser til hodeverk, kjenner det begynner å skje ting i halsen samt at jeg er merklig trøtt. Edit: Fryser og har kroppsverk i tilleg, er vel bare å starte med å planlegge begravelsen.

 

Knall at symptomene begynner å gi utslag en fredag formiddag... NOT!

Endret av toeblast
Lenke til kommentar

Jeg er i ferd med å bli bedre nå, og det var ikke så ille som media skal ha det til; omtrent som en vanlig influensa (dog veldig lite problemer med nese og hals, hos meg iallefall). Det eneste som overrasket meg er at det gikk såpass mye utover magen.

 

Når DET er sagt, er det jo ikke engang sikkert at det er/var svineinfluensa engang; legen ville jo ikke ta tester xD

Endret av Akrobaten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...