Gå til innhold

Noen som prøvd vistart?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke så mye mere vista krever i forhold til XP, hvis du har 1 gb ram.. Så bør det holde =)

 

Personelig ville jeg hatt xp, men sliter med drivere og stuff.. Så må bruke vista, fordi den finner wireless'en min.. Jævli kjipt egentlig, fordi har brukt xp så mye..

Lenke til kommentar

Igjen, kan utvide mitt svar. Seven er bedre på utseende, tilnærmet like rask og mye bedre å bruke. Noen spill krever DX10 som Vista/Seven har.

 

Jeg har også merket at du trenger mindre vedlikehold fol å få tilbake ytelsen, xp må defragmenteres oftere og jeg endte somregel med å formatere og legge inn XP på nytt etter 3-4 måneder som en slags "total rehabilitering", hatt Seven i 4 måneder nå og ennå ikke trengt å formatere.

Lenke til kommentar
Igjen, kan utvide mitt svar. Seven er bedre på utseende, tilnærmet like rask og mye bedre å bruke. Noen spill krever DX10 som Vista/Seven har.

 

Jeg har også merket at du trenger mindre vedlikehold fol å få tilbake ytelsen, xp må defragmenteres oftere og jeg endte somregel med å formatere og legge inn XP på nytt etter 3-4 måneder som en slags "total rehabilitering", hatt Seven i 4 måneder nå og ennå ikke trengt å formatere.

Har aldri formatert. Merker at det er mye rot med xp, bra microsoft ordner opp i seven ;) Hvordan fungerer windows 7? barneskydommer`?

Lenke til kommentar

Jeg kjører Win7. Kjører Build 7100, selv om det er eldre enn de nyeste utgivelsene. Gidder ikke å formatere og legge inn nytt av det samme, for systemet fungere 11200 % bedre enn da jeg hadde vista. Har en rimelig grei laptop (Aspire 5920G), men selv vista klarte å krangle med den av og til. Første betaen til win7 hadde noen bugs og hang seg litt, men har ikke opplevd det med den versjonen jeg kjører nå.

Lenke til kommentar

Finner ingen barnesykdommer annet en at videoavspilling i VLC tvinger windows til å kjøre basic theme.Men dette varierer noe fra pc til pc, avhengig av drivere osv..

 

Ellers er det masser av nyttige funksjoner som aero shake (video) og du kan forhåndsvise vinduene nede på oppgavelinjen før du gjenoppretter dem.

 

Endret av Thor.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...