Gå til innhold

Akambrukernes bilder - august 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er nesten like moro å få andre til å kjøpe nytt utstyr som å kjøpe selv. Og så er det billigere.

(Nei, jeg har ikke lyst til å låne den ;) For da ender jeg bare opp med å måtte ha en sånn selv :p)

Tom

:!: :!: ..skjønner jeg skal presse deg litt til å prøve den da :yes: (Men nå selger jeg skinnet før bjørnen er skutt: Den er ikke kjøpt enda :!: )

RandiA

 

En stor hipp hipp hurra for Ratleto og Marthe

GRATULERER :w00t: til dem begge ja, fint bilde, fikk du tillatelse til å legge det ut, arela?

Lenke til kommentar
:!: :!: ..skjønner jeg skal presse deg litt til å prøve den da :yes: (Men nå selger jeg skinnet før bjørnen er skutt: Den er ikke kjøpt enda :!: )

RandiA

Jeg prøvde ut Sigma's 105mm i dag (lånte av min bror). Jeg skjønner hvorfor Ingarj er såpass entusiastisk :D

 

Men den var ikke lett å bruke handholdt ...

post-126935-1249757135_thumb.jpg

 

Tror nok jeg sikter mot 150mm selv, De ekstra 45mm vil være kjekke å ha.

 

Tom

Lenke til kommentar

Nei jeg har ikke noen tillatelse, men håper det er greit.

Brudeparene kom ut døra med et kvarters mellomrom, så det var faktisk ganske gøy å stå der. Mulig jeg har et papparatsi i meg, selv om jeg heller til pizzarazzi.

 

Sigma 150mm ja RandiA, den er nok ikke dum.

Jeg har heldigvis Nikons perle Micro 70-180mm på luringa, så jeg får klare meg ( ei stund!).

Endret av arela
Lenke til kommentar
Nei jeg har ikke noen tillatelse, men håper det er greit.

Brudeparene kom ut døra med et kvarters mellomrom, så det var faktisk ganske gøy å stå der. Mulig jeg har et papparatsi i meg, selv om jeg heller til pizzarazzi.

Sigma 150mm ja RandiA, den er nok ikke dum.

Jeg har heldigvis Nikons perle Micro 70-180mm på luringa, så jeg får klare meg ( ei stund!).

OK, arela...håper det er i orden for brudgommen...

70-180 er da tele og ikke fast optilkk macro? Så du synes også at jeg treger den Sigma'n? :!:

Lenke til kommentar

Ja, 70-180 er vistnok den eneste makrozoom som er laget.

Det spesielle med den, er at den i likhet med få andre makroobjektiver beholder største blender i alle forstørrelser. Med forsats 6T går den til 1:1

 

Men en stor buuu for reverse vignetting =)

Nik softwarefilter - snarvei for å myke opp bakgrunnen :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...