Gå til innhold

Akambrukernes bilder - august 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er nesten like moro å få andre til å kjøpe nytt utstyr som å kjøpe selv. Og så er det billigere.

(Nei, jeg har ikke lyst til å låne den ;) For da ender jeg bare opp med å måtte ha en sånn selv :p)

Tom

:!: :!: ..skjønner jeg skal presse deg litt til å prøve den da :yes: (Men nå selger jeg skinnet før bjørnen er skutt: Den er ikke kjøpt enda :!: )

RandiA

En stor hipp hipp hurra for Ratleto og Marthe

GRATULERER :w00t: til dem begge ja, fint bilde, fikk du tillatelse til å legge det ut, arela?

:!: :!: ..skjønner jeg skal presse deg litt til å prøve den da :yes: (Men nå selger jeg skinnet før bjørnen er skutt: Den er ikke kjøpt enda :!: )

RandiA

Jeg prøvde ut Sigma's 105mm i dag (lånte av min bror). Jeg skjønner hvorfor Ingarj er såpass entusiastisk :D

Men den var ikke lett å bruke handholdt ...

post-126935-1249757135_thumb.jpg

Tror nok jeg sikter mot 150mm selv, De ekstra 45mm vil være kjekke å ha.

Tom

Nei jeg har ikke noen tillatelse, men håper det er greit.

Brudeparene kom ut døra med et kvarters mellomrom, så det var faktisk ganske gøy å stå der. Mulig jeg har et papparatsi i meg, selv om jeg heller til pizzarazzi.

Sigma 150mm ja RandiA, den er nok ikke dum.

Jeg har heldigvis Nikons perle Micro 70-180mm på luringa, så jeg får klare meg ( ei stund!).

Endret av arela
Nei jeg har ikke noen tillatelse, men håper det er greit.

Brudeparene kom ut døra med et kvarters mellomrom, så det var faktisk ganske gøy å stå der. Mulig jeg har et papparatsi i meg, selv om jeg heller til pizzarazzi.

Sigma 150mm ja RandiA, den er nok ikke dum.

Jeg har heldigvis Nikons perle Micro 70-180mm på luringa, så jeg får klare meg ( ei stund!).

OK, arela...håper det er i orden for brudgommen...

70-180 er da tele og ikke fast optilkk macro? Så du synes også at jeg treger den Sigma'n? :!:

Ja, 70-180 er vistnok den eneste makrozoom som er laget.

Det spesielle med den, er at den i likhet med få andre makroobjektiver beholder største blender i alle forstørrelser. Med forsats 6T går den til 1:1

Men en stor buuu for reverse vignetting =)

Nik softwarefilter - snarvei for å myke opp bakgrunnen :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...