Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Emancipate. Ser du poster mye ratings uten kommentar. Jeg synes det burde være en regel her og komme med en liten kommentar eller et par setninger hvorfor du liker/ikke liker sangen, slik andre gjør på sangene du poster. Slik blir tråden mer interessant.

 

Dette burde være nevnt i tittelen spør du meg.

 

Uansett:

 

6/10 en fin pianosang, men går litt i glemmeboken for min del. Ikke veldig unik følte jeg.

Lenke til kommentar

Hei Emancipate. Ser du poster mye ratings uten kommentar.

Hvis du teller opp alle innleggene mine i tråden så ser du at jeg ikke gjør det totalt sett. Jeg kan jo skrive mer utførlig, men i det siste har jeg vært redd for å støte folk ;). Posten over min hadde heller ingen kommentar.

 

Sangen jeg ga 0/10, det er jo knapt musikk en gang. Det er ingen progresjon i harmoniene (det som skiller musikk fra hikke). 4 stk som står og banker de samme 4 sekundene om og om igjen og satser på at folk skal like musikkvideoen. Jeg ventet i 4 minutter på at den skulle ta av - men den satt som limt til bakken. :p

 

Din sang:

1/10 - bare bråk. 1 poeng for en slags atmosfære.

 

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar

6/10 - Funky sang. Har ikke hørt noe sånt før, interessant. Føler dette er reinkarnasjonen av det å sitte inne i et røykfullt, dempet belyst lokale med rødtapetserte vegger, en bartender som gnukker på et krus med kluten sin, og sitte og sutte på ei pipe og drikke whiskey. Dog er det noe jeg virkelig ikke har noen interesse i, og derfor kan jeg ikke gi høyere score enn dette.

 

 

Språket er på uforståelig tysk, men selve sangen er sykt fin:

https://www.youtube.com/watch?v=Y0W8GFMmRMk

Lenke til kommentar

Veldig fin sang. Likte den kjempegodt, det var ett eller annet med den som ressonerte i meg og fikk straks lyst til å gi toppscore, men så var det samtidig ett eller annet som skurret litt, uten at jeg klarte å sette fingeren på det. Så ble veldig uenig med meg selv om hvilken score jeg skulle gi, men endte opp med et kompromiss som er 8,5/10. :)

 

Ikke akkurat "fin" denne da (spesielt ikke teksten), men liker den uansett. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...