Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Ligeia er helt OK, selv om denne sangen ikke er favoritten min. 5,5/10 :)

 

 

 

 

Troy forlot fordi han følte for det osv. Han har sagt en statement. No bad blood. Ganske synd siden han spilte lead guitar både før og etter tidligere gitarist Clint Mansell var med. Han nye karen er ikke så god, så spent på neste album. De trenger en ny gitarist hvertfall.

 

Synes det er synd selv. Og enig med gitaristen. Men hvem vet, kanskje han blir gradvis bedre? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nice, 8/10.

 

 

7/10. Koselig musikk. Litt motiverenes også. Blir definitivt lagt til på spotify Aldri hørt om disse guttene, men skal sjekke de mer ut :).

 

Så flott at du liker dem :D Jeg er velgid glad i Kråkesølv jeg :)

 

OT:

 

 

@robinhood Han frederik er dessuten fra Kråkesølv :)

Synes det var et flott band! Skal absolutt bli hørt mer på, Maurits91. Slapper veldig av når jeg hører på de. :)

 

Sangen får 9/10. Fredrik har veldig behagelig stemme. Er så deilig å høre på stemmen hans. For også en følelse av at "alt ordner seg til slutt". De skal absolutt bli brukt når jeg trenger å slappe av, fordi det fungerer faktisk. Likte også musikkvideoen.Veldig behagelig å se på. :)

 

Endret av Robinhood93
Lenke til kommentar

Synes det var et flott band! Skal absolutt bli hørt mer på, Maurits91. Slapper veldig av når jeg hører på de. :)

 

Sangen får 9/10. Fredrik har veldig behagelig stemme. Er så deilig å høre på stemmen hans. For også en følelse av at "alt ordner seg til slutt". De skal absolutt bli brukt når jeg trenger å slappe av, fordi det fungerer faktisk. Likte også musikkvideoen.Veldig behagelig å se på. :)

 

 

 

så fint! jeg er veldig glad at du likte det :D

 

OT:

 

@Nettels

oi nei nei :D

2/10

beklager :green:

 

 

Hva synes du om:

 

Lenke til kommentar

 

Synes det var et flott band! Skal absolutt bli hørt mer på, Maurits91. Slapper veldig av når jeg hører på de. :)

 

Sangen får 9/10. Fredrik har veldig behagelig stemme. Er så deilig å høre på stemmen hans. For også en følelse av at "alt ordner seg til slutt". De skal absolutt bli brukt når jeg trenger å slappe av, fordi det fungerer faktisk. Likte også musikkvideoen.Veldig behagelig å se på. :)

 

 

 

så fint! jeg er veldig glad at du likte det :D

 

OT:

 

@Nettels

oi nei nei :D

2/10

beklager :green:

 

 

Hva synes du om:

 

 

Digger den ! 10/10. :)

Den va rogså veldig behagelig å høre på. Den skal også på spotify. Deilig å få litt variasjon fra wham sin originale.

 

Jeg gir deg/dere den beste julesangen jeg veit om. Jeg blir alltid i godt humør av denne. Veit det er en gammel slager, men de fortjener å bli anbefalt de også : )

Kult å vite hva folk synes om den.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...