Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig, når jeg hører på musikk, går det i metall eller rock. Born and raised.

Så for meg å gi en anmeldelse av James Brown kan kalles usakelig, bortkastet og meningsløst.

Thus har jeg hørt gjennom hele sangen og kan si så mye at jeg kommer fremdeles til å høre på metall og rock den dag idag.

 

"Snakkingen" imellom chorus gjorde sangen kjedelig og dødfødt for min del. Det er et konsept jeg aldri vil skjønne eller ta tid til og sette meg inn i. Alikevel er det noe avslappende rundt det hele og gir meg en feel-good følese av å høre på denne sangen. Jeg fulgte ikke godt nok med til å få et godt intrykk av hva han synger om, så istedet for og drøye veldig: 6/10.

 

Jeg presenterer et band jeg har fulgt lenge. Skal ungå å legge frem for mye om hva jeg tror om dette bandet og peker heller mot en sang jeg personlig har veldig sansen for.

 

http://www.youtube.com/watch?v=UroB8YRCdU8

Lenke til kommentar

Slenger meg på igjen, jeg. :p Aldri likt Justin Timberlake, og da spesielt ikke denne sangen. Selv om mange kjedelige sanger er fine er dessverre ikke denne en av dem. 3/10

 

Her er en med litt mer trøkk. Denne sangen er langt fra like imponerende uten et par solide hodetelefoner/høyttalere, bare så det er sagt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...