Gå til innhold

Ranger sangen over deg!

boffeeen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erlend Øye + DJ Kicks må jo bli bra uansett. At det også er Röyksopp med i bildet er jo bare kremen på kaka. :fun:

Likte denne veldig godt. Veldig stemningsfull, uten at jeg helt klarer å sette fingeren på nøyaktig hvilke stemning jeg egentlig kommer i.

8/10

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7/10

Ålreit sang fra et ålreit band. Partiet 1:20 og utover er knalltøft!

-

Har alltid likt Nirvana, og som liten var det nok ein av favorittane. Nå er det lenge sidan eg høyrte på Nirvana sist, men dette er tøft.

9/10

Fortsetter med noko irsk musikk.

Se filmen hos Youtube

Skrevet (endret)

Fin blues låt i god gammel stil. Fin stringeplukking.

7/10

Får ikke postet videoen av en eller annen grunn, men følg linken.

Endret av Heffer
Skrevet
Fin blues låt i god gammel stil. Fin stringeplukking.

7/10

Får ikke postet videoen av en eller annen grunn, men følg linken.

Det var tøft. Fekk eg iallefall endeleg vite kven det var som spelte på sountracket til Public Enemies.

9/10

Se filmen hos Youtube

Skrevet

Sweet, viste ikke om Taste. Liker Rory Gallagher! 9/10.

(Mener å huske at Keb Mo faktisk har spilt på skive med Otis Taylor, uten at jeg tenkte på det når jeg valgte sangen)

Dette er en enklere variant av en sjanger som ikke er like tilgjenngelig for alle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...