fgr Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 Likte den låta veldig godt, ikke hørt de folka der før. Minner meg om jokke. 5/6 Siden jeg er en av dem som ikke hører på radio eller musikk-kanaler på tv så har jeg enda ikke gått helt lei av denne låta - Biffy Clyro - Mountains : Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Biffy Clyro: Kjempe kjedelig låt, VELDIG forutsigbar oppbygning. Lite pluss for uforventet rytme på verset. En svak 3/10. Focus - Hocus Pocus: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Heavy Sandwich Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Focus - Hocus Pocus Knallgod sang, ikke mer å si enn det! 10/10 Eddie Van Halen - Eruption (Live '94) : Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Van Halen er helt klart talentfull, og det er en grunn til at Eruption er såpass priset som den er. Desverre synes jeg ikke alltid sykt gitarspill som det der nødvendigvis høres særlig fint, men det er i allefall fascinerende. 8/10. Major Parkinson - 197 Endret 4. august 2009 av Serjiously Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Akseptabel... 6/10 Likte ikke stemmen til fyren! http://www.youtube.com/watch?v=FOPjG8A4mEY Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Funky! Godt og gammelt, rett og slett. 8/10. Chimaira - Power Trip. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Litt for mye for meg det der, skulle gjerne hatt noen roligere partier. Soloen var jo bare om å gjøre å få inn fleste toner på kortest mulig tid. 5/10 Melodisk death folk metal av et band jeg oppdaget forrige natt. Lenke til kommentar
fuzzyboots Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Likte den sangen veldig godt. Orginalt, fengende og veldig melodisk, vel å merke. Likte fløyta 9/10 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 4. august 2009 av fuzzyboots Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Scar Symmetry - Morphogenesis: Nokså generisk og får sterke assosiasjoner til MGP under cleanvocal-partiene. Ikke min kopp te, mildt sagt. 1/10 Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Isis - Holy tears Kjedelig gitarspill, ingen klimaks, likte bedre det rolige spillet mot slutten av sangen. 4/10 (Trykk på "Youtube"skrifta nederst til høyre i Youtubevinduet på forumet og deretter velg HQ. En symfoni som Ghost Love Score må bare høres i god kvalitet. Se filmen hos Youtube Endret 5. august 2009 av Tufte Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Jeg liker bedre musikk som er litt mer spontan, uforutsigbar og skitten, så dette passet ikke helt for meg. Blir litt for episk og storslått. Ellers er sangen ok. 3/10 Se filmen hos Youtube Endret 5. august 2009 av Cuz Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Vet ikke hva den kalles, men er ikke så glad i den type metal. Blir bare bråk synes jeg selv om det er akseptabelt til tider. 3/10 EDIT: så du endret sang, men er samme prinsippet. Endret 5. august 2009 av Huskarl Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Litt for uryddig og bråket for min smak, klarer så vidt å høre teksten pga growling (flame av metal fansen nå?). Bakgruns melodien minner meg litt for mye om typisk Finntroll som jeg har blitt nokså lei av etter å hørt på en stund. 5/10 Se filmen hos Youtube Endret 5. august 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Greit tøff musikk. Heslig growl, som dog hørtes ganske velplassert ut her og der. 5/10 Serart - Cinema Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Greit tøff musikk. Heslig growl, som dog hørtes ganske velplassert ut her og der. 5/10 Serart - Cinema Tja, vanskelig sang å få tak på...krever nok en gjennomlytning eller 10, problemet er at sangen gir meg så pass ubehagelige opplevelser at eg neppe orker. Beklager. 2/10 Litt lett pop/indie fra The Coral, gjør deg garantert glad: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) The Coral: Klassisk popmusikk, men vokalisten har en bra nerve i stemmen, og låta fungerer godt selv om man egentlig føler at man har hørt den, eller noe veldig likt, fra første sekund. Veldig sympatisk musikk er det nå uansett, så jeg triller en d10 til 8. Whoa, ny rekord! Endret 5. august 2009 av svinepelz Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Har prøvd utallige ganger å høre skikkelig på Mudhoney. Har tilogmed en plate. Allikevel blir jeg aldri helt overbevist slik som så mange andre. Denne låten likte jeg derimot, særlig når gitarspillinga tok seg opp etter cirkus 1:30. 7.5/10 Se filmen hos Youtube Ingen synlig video, bare pur digg musikk. Sikkert mange som kjenner den igjen fra en viss TV-serie ved navn Mad Men. Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Nok en gang en melodi det er vanskelig å gi en god vurdering på etter en gjennomlytning, men har noe ved seg, særlig fra 3:13 og ut. Til tider ganske kjedelig, men etter 3:13 kom det seg altså noe. 3,5/10 Neste ut: Se filmen hos Youtube Endret 6. august 2009 av oasisuk Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Nei, det der var ikke noe for meg. Kjedelig og tørt hele veien. Ventet liksom på at det skulle skje noe. Gir den 3/10. Se filmen hos Youtube Sangen starter ikke før på 1:24 Lenke til kommentar
Toften Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Dette var faktisk nok så tøft, det einaste eg ikkje likte var vokalen. Gitaristen hadde ein råtøff tone og tromminga var sinnsyk tøff. Det einaste som trekk ned denne låta to hakk er vokalen. 7/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå