Gå til innhold

Sony Ericsson X10 - SEs første mobil med Android OS.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes batteriet har blitt meget bra, spesielt nå etter jeg installerte JuiceDefender (gratisversjonen).

Akkurat 2 døgn siden den ble tatt av lading nå, og har nå 73% batteri igjen. Jeg er i alle fall imponert.

Forøvrig er dette med alle auto-updates, GPS, WiFi og slikt avslått når telefonen ikke er i bruk. Brukt moderat til spill og musikk for det meste.

Lenke til kommentar

Har samme problem selv, men synes Opera funker flott som nettleser. :)

Hvilken versjon av Opera bruker du, og hvor lastet du ned fra? Opera var overlegen på min forrige telefon, men på X10 viser den ikke alltid sider slik de skal være (noe tekst faller utenfor skjermen, det går ikke an å skrive i passordfelt osv.), og da er jo litt av vitsen borte.

 

Markedet =)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man videresender en melding?

 

 

Hold fingeren på meldingen du vil videresende, etter ei lita stund vibrerer telefonen (vel, min N1 vibrer ihvertfall) og viser en meny der du kan ringe nr som sendte meldingen, slette, videresende, osv..

Endret av thklinge
Lenke til kommentar

når jeg går direkte inn på meldinger, så er mange kontakter borte. Jeg må gå inn i kontaktlisten for å finne de, så trykke på meldinger.

 

Noe som gjør det vanskelig å sende MMS til enkelte..

 

Noen som har tips/forslag?

 

 

Akkurat samme problemet her.

Lenke til kommentar

når jeg går direkte inn på meldinger, så er mange kontakter borte. Jeg må gå inn i kontaktlisten for å finne de, så trykke på meldinger.

 

Noe som gjør det vanskelig å sende MMS til enkelte..

 

Noen som har tips/forslag?

 

 

Akkurat samme problemet her.

 

Ligger de ikke i oversikten over meldingene, eller i kontaktlisten du søker opp under "Ny melding"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...