Gå til innhold

Voddler("Spotify for film") - Foreløpig kun i BETA


Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke jeg skal gidde å spørre om invite her på forumet. Det er liksom 100++ som har gjort det før meg, så gir opp på den.

 

Men ja. Dette ser ut som et innmari bra prosjekt! Jeg registrerte meg på siden deres for et par mnd siden, og først nå kom jeg over tråden her :) Kommer til å følge med videre her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wikipedia-artikkelen er et fint sted å starte. De er to forskjellige tjenester. Graboid bruker, så vidt jeg har fått med meg, Usenet for Warez-releaser, og er vel således egentlig ulovlig (ikke selve siden, men så fort du laster ned noe fra indeksen deres, gjør du noe ulovlig). Voddler på den andre siden er et lovlig svenskutviklet multimillion-prosjekt, som har skaffet avtaler med mange store aktører innen filmbransjen:

 

Noble Entertainment, Scanbox Entertainment, Non-Stop Entertainment, Film-Factory, Paramount Pictures and The Walt Disney Company. This includes subsidiary companies such as Touchstone Pictures and Miramax Films from Disney and also Dreamworks Studios from Paramount.

Det er rett og slett en filmversjon av Spotify.

 

Edit: Dessuten er det ganske begrenset båndbredde du får til rådighet med Graboid, og det er kun gratis i 30 dager - etter det må man betale. Voddler har ikke noen slik ordning, og de skal legge seg på samme linje som Spotify gjør, altså skal de tilby gratis reklamefinansiert versjon uten diverse andre begrensninger annet enn at man kanskje må vente litt lenger før man får tilgang til de nyeste filmene, som sannsynligvis vil være kun for betalende kunder i første omgang.

Endret av Señor Bukkake
Lenke til kommentar

Sannsynligvis var det nok også det. Jeg registrerte meg bare for å sjekke det ut, og det er åpenbart at alt materialet som ligger der er warez-releaser, og mange av filmene er i CAM-kvalitet (altså filmet i en kinosal). Når alt kommer til alt, kan ikke disse to tjenestene sammenliknes, ettersom Voddler er ett hundre prosent lovlig og har et stort finansielt støtteapparat bak seg.

Endret av Señor Bukkake
Lenke til kommentar
Ikke bli overrasket om du får denne mailen heller:

 

Hej <..>,

 

Du har registrerat dig för att bli medlem på Tradera.

 

Din registrering har tyvärr inte godkänts p g a att vi inte kunnat verifiera de uppgifter du lämnat.

 

 

Med vänliga hälsningar,

 

Vi på Tradera

http://www.tradera.com

 

;)

Jeg fikk den i dag. Håpløst.

Bare gå til kontaktskjemaet deres og forklar situasjonen, så finner de frem infoen og ordner det.

Lenke til kommentar

Ikke mer? Mener å ha lest at det skulle være godt over 700 filmer nå jeg? Kommet over noen HD filmer da? Annet enn The Wrestler?

 

Hva slag linje har du? Og du har ikke noe hakking eller lang buffering eller noe? Ble noen spørsmål.. Men, men :)

 

Mvh Olav B, G ;)

Endret av olavgulb
Lenke til kommentar
Ikke mer? Mener å ha lest at det skulle være godt over 700 filmer nå jeg? Kommet over noen HD filmer da? Annet enn The Wrestler?

 

Hva slag linje har du? Og du har ikke noe hakking eller lang buffering eller noe? Ble noen spørsmål.. Men, men :)

 

Mvh Olav B, G ;)

Her er lista over alle filmene for øyeblikket. The Wrestler står ikke på listen og kan ikke se til å finne den selv, selv om det står skrevet i diverse artikler rundt om på nettet. Tror ikke det er noen full-HD filmer ute ennå.

 

Jeg har 16Mbit premium-linje fra Telenor. Ikke noe hakking, buffering tar nesten ikke tid i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Fikk en Voddler invite i mailboksen min i dag plutselig, viste ikke egentlig hva det var, få vel sjekke det ut :)

Si ifra hvis du har lyst til å dele med inviten din =) Jeg tar gjerne en om noen har den!

Testet den likegodt ut :p

Og må si, dette er kvalitet, Det er formet som et "mediacenter" i fullskjerm, man kan bruke tastatur eller fjernkontroll til å velge en film, et enkelt klikk så starter den.

Kvaliteten er heller ikke å klage på for å si det sånn!

 

Nei, dette lyder bra, jeg vet dog ikke hvor mye reklame som vil komme inni filmen ettersom jeg bare så litt av starten på en for å tete.

Utvalget er også begrenset foreløbig.

 

Men OMG, dette er fremtiden!.

Lenke til kommentar

Høres bra ut! :D

 

Mener det kun skal være en reklamesnutt før filmen og ikke noe mer før du evt starter en ny film ;) Nå er det kanskje noen her som har muligheten til å bekrefte/avkrefte dette? :)

 

Dette må bare være fremtiden ja :)

 

Også poster jeg linken du la ut i førsteposten "Brød"? :)

 

Btw, hva slags linje har du da Dj_Evelen?

 

Mvh Olav B, G ;)

Endret av olavgulb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...