Gå til innhold

Voddler("Spotify for film") - Foreløpig kun i BETA


Anbefalte innlegg

Dundersalt: Er foreløpig 10-30 sec reklame først ja, så ikke ille det, men var da sånn med spotify i starten også, så vil vel egentlig tro det blir mer reklame etter hvert, men får da håpe det ikke gjør det.

 

Har lest noen steder at som premium har man litt større utvalg, tilgang til nye filmer før de i gratisversjonen og selvfølgelig ingen reklame. Leste også et sted at for de aller nyeste filmene så må man betale som i pay per view i tillegg til den månedlige premium avgiften. Håper ikke det stemmer, men at man har tilgang til alt med en gang det blir lagt ut som premium medlem.

 

Brukt ganske mye penger på dette ja :p Men over 100mnd?? Altså over 8 år! Stemmer dette da tro? Mener de startet i 2005 jeg? Altså 4 år siden.

 

Det skal vel være fra ca DVD kvalitet til HD kvalitet på 720p og 1080p både i gratisversjonen og premiumversjonen ;)

 

Og hvis dette blir så bra det virker som, og når jeg får fast inntekt, så skal jeg også gladelig betale litt for dette ja! :D

 

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste jeg har hørt og funnet når jeg søker er en gang i høst, en som sier at det er en gang nå snart og han i kulturnyhetene i Sverige som sier oktober. Dessverre ikke noe mer spesifikt :/ Om noen vet noe mer spesifikt, evt rykter så bare skrik ut! :)

 

Er ikke så veldig mye spesifikk informasjon om noe egentlig nei, kun mange tester med noen bilder.

 

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar
Dette er jo bare helt fantastisk. Et lovlig alternativ som faktisk er bedre enn pirattilbudene.

QFT

Det virker jo faktisk som om det går mot gode digitale lovlige distribusjonsløsninger istedet for piratanarki eller film- og musikkindustridiktatur. Det sære er at det virker som om dette skal starte i Sverige, av alle steder, hmmm.

 

Håper det stemmer at Voddler lanseres snart, for dette ser jo genialt ut! :D

Lenke til kommentar
Det sære er at det virker som om dette skal starte i Sverige, av alle steder, hmmm.

 

Håper det stemmer at Voddler lanseres snart, for dette ser jo genialt ut! :D

Er svenskene som har utviklet dette, så skulle vel nesten bare mangle at de skulle få teste det først også;)

Svenskene som utviklet spotify også, så kanskje de ikke er så dumme vi nordmennene skal ha det til? :o

 

Konseptet er genialt, så håper det lever opp til forventningene når vi også får prøve det! :)

 

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar

Mhm, var vel ca 600stk som kommenterte på facebook og 300stk på bloggen deres? :p Desverre fikk jeg ikke skrevet noen kommentar jeg, men hadde vel sikkert ikke fått noe allikevel :p

 

Snart oktober nå.. Får håpe vi får vite noe mer spesifikt når i oktober det blir lansert snart da :)

 

EDIT:

Congrats to Fabian and Peter! Your invitations has been sent and we hope you´ll enjoy Voddler!

 

Mvh Olav B, G ;)

Endret av olavgulb
Lenke til kommentar

Nå er voddler lukket for alle som allerede har fått invite frem til en gang mellom 5. oktober og 11. oktober. Dette vil da bli den nye ferdige(?) versjonen med et nytt utseende og flere filmer :) Dette skjer pga at voddler hadde blitt hacket.

 

Ikke noen ny info om når den blir lansert for alle :/

 

EDIT: http://blog.voddler.com/?p=220

 

Mvh Olav B, G ;)

Endret av olavgulb
Lenke til kommentar
That means for you as a user that you will return to view our movies – but in a new environment with improved functionality and safety – sometime between Monday, October 5th and Sunday, October 11th.

Ut i fra denne eksakte ordlyden virker det for meg som om de henvender seg direkte til de som allerede har en brukerkonto. Ser ut som om vi vanlige dødelige må vente til etter 11. oktober i alle fall. Krysser fingrene og håper at ryktebørsen har rett i at det blir lanseringsfest denne måneden likevel.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Brukt ganske mye penger på dette ja :p Men over 100mnd?? Altså over 8 år! Stemmer dette da tro? Mener de startet i 2005 jeg? Altså 4 år siden.

 

Det er vell normalt å legge sammen arbeidstimene til alle som har jobbet på prosjektet.

Lenke til kommentar

Haha, ja, om man vil bruke ca 14000kr på voddler så! :p Sykt at det er så høye summer da? Og tror dere de som betaler så mye og vinner kommer til å selge mange av de for å tjene inn igjen eller er de faktisk villige til å bruke så mye penger på 100 invites?

 

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...