Gå til innhold

Voddler("Spotify for film") - Foreløpig kun i BETA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen som har mulighet til å gi bort invites selv enda nei. Man må vente til man får fra Voddler, men nå har de i det minste begynt å øke mengden invites som blir delt ut da :) Så det siste jeg hørte er at de deler ut ca 5000 invites i døgnet. Flere her i tråden, inkl. meg som har fått nå de siste dagene. Nå har riktignok mange av oss ventet siden slutten av juni/tidlig juli ca da, men tviler sterkt på at det skal ta så lang tid for de som melder seg opp nå ;)

 

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar

Mailen min er registrert, men husker ikke passord, og når jeg trykker glemt passord så er mailen "invalid"?'

 

Help?!

 

Edit: dette er det som står i mailen min fra 31.august.

 

Thank you for showing an interest in Voddler!

A beta version of Voddler is currently out and we will not add new members at this stage.

 

But have patience, the official Voddler will soon be released and your name and email will be saved until then. An invitation will find its way to your inbox when the time is right.

Endret av Axl91
Lenke til kommentar
http://voddler.bredbandsbolaget.se/share.h...717104d282ff564

 

Stem folkens, hva om vi hjelper hverandre med å få en invite?

Invites blir ikke utdelt til oss enda, det er fortsatt køsystemet som gjelder.

 

Du er pent nødt til å vente på invite via å skrive deg opp.

 

EDIT: Det er iallefall det som stod hos meg, men tydeligvis er det annerledes.

Endret av LanSi
Lenke til kommentar
Fikk invite i går (på listen siden tidlig juli) og registrerte meg samme dag.

 

Klienten virker ganske stabil (den nye, sluppet i går), men bruker litt tid på å koble seg til tjenesten når VoddlerNet har vært skrudd av. Har også måttet registrere new profile på nytt, da det virker som om profilen min forsvant over natten.

 

Har bare prøvd å se én film, men avspillingen av denne gikk knirkefritt. Kvaliteten vil jeg anslå til DVD+, men det var en 40 år gammel film, så litt vanskelig å si noe generelt.

 

Filmutvalget slik det fremstår hos meg, er ganske begrenset. Får opp 16 leiefilmer (5 SEK pr stk.) og 27 gratisfilmer (med reklame). Er mye b/c-filmer og gammelt ræl, men også litt nytt.

 

Er det sånn hos dere andre? Mener å ha sett et bedre filmutvalg i reklamemateriell fra Voddler tidligere, men mulig jeg husker feil.

Det ligger over 200 filmer på Voddler for øyeblikket, har du prøvd å bla gjennom genre?

 

Leide forøvrig Gomorroa (HD) i går. Ypperlig kvalitet, ingen problemer med streaming - selv om filmen i seg selv ikke appellerte spesielt til meg. :p

Lenke til kommentar

Ikke sikkert alle gidder det, og tilfeldigvis har en voddler invite til overs :p

 

Tviler sterkt på det selv ja, og ikke sikkert tore_v1 akkurat regner med å få det heller :p

 

 

Jeg har forresten prøvd å starte voddler på pc'n min på et annet nettverk, og da funket det! Prøvde å ha det oppe i det jeg reiste hjem for så å prøve det når jeg kom hjem, noe som funket. Fikk spilt av filmer(såvidt). Men om jeg gikk ut og inn av programmet ble jeg møtt med meldingen jeg ellers har fått hjemme. At brannmuren blokkerer..

 

Den bittelille tiden jeg fikk testet det litt syntes jeg det virket veldig bra, bortsett fra det at jeg ble kastet ut av filmen til der man skal rate filmen, før reklamen var ferdig to ganger, så en gang da filmen akkurat hadde startet og en gang da jeg skulle spole litt. Dette var altså hjemme etter at jeg hadde startet voddler på et annet nettverk først.

 

Når jeg prøvde å starte en film på det andre nettverket der det funket så ble jeg vel kastet ut 2 ganger før filmen startet der også, men så funket det bra så lenge vi så på den filmen :) Ca dvd-kvalitet på et 15mb/s nettverk.

 

Noen som har kommet over noen tips til hva jeg kan gjøre for å komme unna det brannmur problemet? Har sett det er andre som har hatt det også, men der hjalp det å restarte datamaskinen, noe som ikke funker for meg :/

 

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...