Gå til innhold

Voddler("Spotify for film") - Foreløpig kun i BETA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dettan høres intresangt ut.

 

Hadde vært kult om det hadde funnes et program som heter "spotTV" som hadde gammel og ny serier. Hmm kanskje jeg skal ta patent :D hehe

 

Men uansett, hvis noen har en invite til Voddler så tar jeg gjerne imot.

Etter screens jeg har sett, skal voddler tilby både filmer og serier.

Lenke til kommentar

Oppdatert førsteposten med litt annen tekst med mer info, lagt til flere nyttige linker og noen bilder i spoiler ;)

 

dabear: Det er foreløpig kun filmer, men skal komme serier snart også :)

 

Quakecry: Ja, skal bli digg :) Blir i høykvalitet opp til 720p og 1080p :D

 

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar

Eneste måtene jeg vet om er å registrere seg på siden dems, www.voddler.com, melde seg inn i gruppene på facebook, følge med i bloggen og se om det er noen tips der. Også er det en side jeg har linket til tidligere(http://www.freevoddlerinvite.tk/) der de visstnok skal dele ut invites gratis slik som det ble gjort flere steder med spotify. Uten at jeg kan garantere denne siden på noen som helst måte ;)

 

EDIT: Ja, også går det vel ann å kontakte de personlig via e-post, telefon eller banke på døra deres i Sverige og spørre pent :D

 

Mvh Olav b, G ;)

Endret av olavgulb
Lenke til kommentar

Er det noen som har fått invite, eller har de ikke begynt å dele dem ut enda?

 

Jeg har også registrert meg på dems nettside så venter i spenning på om jeg får invite. Men er det noen som har en invite så tar jeg gjerne imot. Bare send den til meg i en pm :D

Lenke til kommentar

De har begynt å dele ut, men er vel totalt 900-1000 stk som har fått, og de aller fleste av de er svensker.

 

Jeg vet ikke om noen andre enn Kris som sier han har fått. Men har ikke hørt noe mer fra han, hvert fall ikke her i tråden, om eventuelle erfaringer med programmet. Han sa han hadde registrert seg på siden dems og fått derifra ;)

 

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar
De har begynt å dele ut, men er vel totalt 900-1000 stk som har fått, og de aller fleste av de er svensker.

 

Jeg vet ikke om noen andre enn Kris som sier han har fått. Men har ikke hørt noe mer fra han, hvert fall ikke her i tråden, om eventuelle erfaringer med programmet. Han sa han hadde registrert seg på siden dems og fått derifra ;)

 

Mvh Olav B, G ;)

 

Har registrert med så får bare vente i spenning å se om man får en invitasjon :D

Lenke til kommentar

Vil også ha invite! :) Har registrert meg på siden dems, meldt meg inn i facebook gruppene, følger med på både bloggen og twitter og har sendt en mail til de :)

 

Mailen for de som vil lese(kan hende at jeg ble litt ivrig et par plasser da:D Og vet jeg ikke akkurat er noe flink i engelsk! ;)):

 

 

Hello, I am from your neighbour Norway, so maybe you do understand me if I write in Norwegian, but just in case, I write in English. But then again, sorry for my bad English, hopefully you will understand what I am saying.

 

All the way from the maybe very first article about here Voddler here in Norway I became VERY interested in this service! Just as I was with spotify until I got an invite from spotify december 2008, and have used that on regular basis. Some of the most relaxing things I know of is to watch movies and tv shows, but since I am just a student who have moved away from home to go to school, and live with my girlfriend I don't have so much money to buy all the films and tv shows I want to all the time. But for just paying a little amount(compared to what I get) of money each month for this I would do without any doubt!

 

I am also a member of the maybe most popular forum we have in Norway(www.diskusjon.no) were I have started a thread about Voddler. With the info I have found about voddler on your blogg, facebook group and articles. And asking if there are anyone who have gotten an invite and could share their experiences with the rest of us. But so far no one have gotten av invite, exept one, but he haven't we heard anything from. So it would be really great if I could get one invite so I can share my experiences with the rest of the forum. I wouldn't mind if I got two or three invites either, so I could share them with some other lucky ones in the forum.

 

And just so you at Voddler know it, this forum does actually have a little influence on big parts of Norway. When spotify came one guy started a thread, just like I have done with Voddler now, and after a little while more and more people then heard of it and posted, so today that thread have been read over 124 thousand times and there is 81 pages of people discussing spotify.

 

I just know I would be really happy if I could get one invite so I could start checking out Voddler, and telling about my experiences to the forum. Hope for and positive answer from you soon.

 

 

:p :p Sendte den 11.08.09. Ikke noe svar enda.

 

EDIT: 17.09.09 - Fortsatt ikke noe svar :(

 

Mvh Olav B, G ;)

Endret av olavgulb
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har ikke hørt om noen fler som har fått invite nei :/

 

Jeg har heller ikke fått noen invite, eller svar på e-posten jeg sendte for over 2 uker siden. Registrerte meg ellers også de fleste stedene jeg vet om da jeg startet denne tråden for snart 2 måneder siden.

 

EDIT: Hadde besøk av Leif :ph34r:

 

Mvh Olav B, G ;)

Endret av olavgulb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...