Gå til innhold

Noen bra Sandbox spill ?


Anbefalte innlegg

Er på leting etter noen kule sandbox spill :D alltid likt disse :p Hadde vert kult om de hadde vert noe i middelalderen eller et gangster miljø eller noe (Helst middelalderen)

 

Spillene jeg har fra før :

 

Just cause

Gta Serien

oblivion

Gun

Fallout serien

Farcry 2

Saints row serien

 

Hadde vert kuly om noen som viste om noen flere som jeg kan kose meg lenge med i sommeren :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Bortsett fra at combat i M&B er morsomt da.

 

Paradokset er jo at Du sikkert prøvde spillet i noen dager fikk det ikke til og ragequittet. Spillet er ikke for alle, men å "disse" spillet uten knapt å ha utviklet en character er bare patetisk. Du har nada argumentasjon eller utdypning, bortsett fra noen litt drittunge preget "oneliners".

Endret av Nataz
Lenke til kommentar

Age of Conan. :)

 

Veit det er et MMO, men hvis du likte Oblivion, så vil du like Age of Conan også. Bra story, kul grafikk, vesentlig bedre leveling system. Etter at du har spillt det i 1-2 måneder så kan du si opp abonnementet hvis du ikke liker MMO-delen av spillet.

 

(AoC gir endel igjen for å være to stykker som teamer opp for å gjøre quests. Det gjør at spillet får en bedre sand-box fealing, ettersom du klarer et større spenn av quests/områder. Anbefalt kombinasjon er f.eks Bear Shaman og Herald of Xothli.)

Lenke til kommentar
(AoC gir endel igjen for å være to stykker som teamer opp for å gjøre quests. Det gjør at spillet får en bedre sand-box fealing, ettersom du klarer et større spenn av quests/områder. Anbefalt kombinasjon er f.eks Bear Shaman og Herald of Xothli.)

Noen har misforstått hva sandbox betyr.

Lenke til kommentar

Poenget mitt var at hvis han likte Oblivion, så vil han mest sannsynlig like AoC (bedre). :)

 

AoC er relativt tilgivende på level-forskjeller, spesiellt hvis to stykker teamer opp. Min level 65 Bear Shaman klarte å ta en level 73 mob alene. Et team på to charactere kan gjøre så å si hva de vil innenfor hver sone (med unntak av wild lands of zelata og tortage som er zoner som spanner 20 leveler).

 

Hver sone i AoC er veldig stor, det noen timer bare å utforske en.

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Sandbox/open worlds og lignende er de beste spillene.

 

Mass Effect er ganske åpent ute i spillet men så kort.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Poenget mitt var at hvis han likte Oblivion, så vil han mest sannsynlig like AoC (bedre). :)

 

AoC er relativt tilgivende på level-forskjeller, spesiellt hvis to stykker teamer opp. Min level 65 Bear Shaman klarte å ta en level 73 mob alene. Et team på to charactere kan gjøre så å si hva de vil innenfor hver sone (med unntak av wild lands of zelata og tortage som er zoner som spanner 20 leveler).

 

Hver sone i AoC er veldig stor, det noen timer bare å utforske en.

Det er stor forskjell på Oblivion og Age of Conan... Jeg elsker Oblivion, men Age of Conan likte jeg ikke særlig

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...