Gå til innhold

[Løst]Leveringstid hos elkjøp på telefon med abonnement?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Bestilte for litt siden en iphone 3G 16 gb med telenor abonnement på elkjøp sin nettbutikk, og jeg lurer på når jeg kan regne med å få den. Vet dem sier at vanlig leveringstid er 3 - 7 virkedager men i og med at jeg bestilte med abonnement lurer jeg på om det kan ta noe lengre tid?

 

Har også et spørsmål til:

Siden jeg bestilte med abonnement måtte jeg kredittskjekkes, når får jeg svar på denne? Eller er den allerede i boks i og med at jeg har betalt for varen (pengene er trukket fra kontoen) og jeg har fått en bekreftelse på handelen.

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar akkurat like lang tid å bestille mobiltelefon med abonnement som uten. I mellom 3-7 dager som du sa, alt etter hvor du bor henn og når du bestilte :p og dersom pengene er trukket fra kontoen og du har mottat kvittering, er alt i boks. Ingenting mer å tenke på før du skal hente den på postkontoret ;)

Lenke til kommentar
Tar akkurat like lang tid å bestille mobiltelefon med abonnement som uten. I mellom 3-7 dager som du sa, alt etter hvor du bor henn og når du bestilte :p og dersom pengene er trukket fra kontoen og du har mottat kvittering, er alt i boks. Ingenting mer å tenke på før du skal hente den på postkontoret ;)

 

Takk for svar :)

Håper den kommer i morgen, bestilte på onsdag.

Lenke til kommentar

Har ikke overført nummer nei. Abonnementet har jeg allerede fått, kom etter 3 dager.

Sendte mail til elkjøp i dag og fikk dem til å sende meg sporingsnummret, viser seg til at telefonen har ligget i Oslo de siste 3 dagene. Som vanlig er jeg veldig skuffet av posten :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...