Gå til innhold

Thief III preview.


Anbefalte innlegg

]thiefpc_thumb007.jpg thiefpc_thumb009.jpg thiefpc_thumb001.jpg

 

Gamespot har lagt ut en preview av Thief III:

 

 

Thief III will take advantage of Ion Storm's advanced game engine, with lip synching for every bit of character speech in the game, dynamic lighting and normal mapping for the lighting, realistic physics based on the Havok 2 toolset, and sophisticated 3D audio effects. All this will be combined with gameplay that Ion Storm hopes will be intuitive for new players and recognizable to anyone who's played the earlier games. As Smith says, "All the mechanics from the original Thief are being evolved for Thief III. They'll be easier to control and they'll also have a higher production values associated with them to make them more satisfying."

As seen on Blue's News

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det ikke monstere og sånn dritt i Thief da?

Nei. Thief handler om å stjele ting fra diverse personer under middelalderen, helst uten å bli oppdaget av de armerte vaktene. Du er, for å si det på den enkle måten, en tyv. :wink:

Du burde prøve det. Selv om det kan virke litt gammeldags nå, er det fortsatt et knakende godt spill. :woot:

Lenke til kommentar

Nei. Thief handler om å stjele ting fra diverse personer under middelalderen, helst uten å bli oppdaget av de armerte vaktene. Du er, for å si det på den enkle måten, en tyv. :wink:

Jo, jeg vet det. Jeg har spilt demoen til ener'n og den falt i smak. Men jeg mener å ha hørt at det dukket opp monstre senere i spillet, og sånt ødelegger spill for meg.

Lenke til kommentar

Nei. Thief handler om å stjele ting fra diverse personer under middelalderen, helst uten å bli oppdaget av de armerte vaktene. Du er, for å si det på den enkle måten, en tyv. :wink:

Jo, jeg vet det. Jeg har spilt demoen til ener'n og den falt i smak. Men jeg mener å ha hørt at det dukket opp monstre senere i spillet, og sånt ødelegger spill for meg.

 

Er nok litt enig der... tenk bare på Return to castle Wolftenstein - det var jo bra på begynnelsen men etterhvert bare tok det helt av.. :cry:

Lenke til kommentar

Nei. Thief handler om å stjele ting fra diverse personer under middelalderen, helst uten å bli oppdaget av de armerte vaktene. Du er, for å si det på den enkle måten, en tyv. :wink:

Jo, jeg vet det. Jeg har spilt demoen til ener'n og den falt i smak. Men jeg mener å ha hørt at det dukket opp monstre senere i spillet, og sånt ødelegger spill for meg.

Det er visst noen ved-drevne roboter i toeren. Sikkert dem du har hørt om. Det er i grunnen ganske sykt, men vi overlever likevel. :)

Lenke til kommentar

Monstrene er bare en bonus. Jeg husker godt hvor creepy "The haunted cathedral" var i Thief... En kjenner nakkehårene reise seg når man hører en lav stønning i mørket (shiiiiit...). Men Burrickene (tror det var det de het) var heller overflødige (og ikke spesielt skumle). Thief-spillene er blant de beste spillene noensinne! Looking Glass lagde virkelig gode spill (System Shock, System Shock 2 og jeg håper inderlig på en 3'er), men desverre så er de "tatt av dage". Jeg synes at begge Thief-spillene og System Shock 2 var veldig gode grøssere (selv om det bare var System Shock som var "ment" som en grøsser). Maken til atmosfære og lyd har jeg aldri opplevd i noen andre spill (eller så har bare de gode minnene brent seg fast...).

Lenke til kommentar
Er nok litt enig der... tenk bare på Return to castle Wolftenstein

Godt eksempel... :(

RTCW er et spill hvor monstre ikke passer inn... Dessuten så virker banene kjedelige sammenliknet med MoH:AA (selv om MoH er litt for praystation=utviklerne antar at du er stokk dum). At Himmler lagde übermencsher i kjelleren sin er bare for latterlig til å ta med i et seriøst spill. Men i thief så er det ok, så lenge det ikke blir for mye. Dessuten så var et par levels i eneren lagt opp til at det skulle være slik (f.eks "Break from Cragsleft prison", den "horn of quintus-greia, "The haunted Cathedral" og "Return to the cathedral"). Men de siste banene ble litt for mye av det gode (de grønne greiene som spyttet fluer....)

Lenke til kommentar

Spilte vel 1'ern litt. Helt til jeg måtte rusle rundt i den gruva. Fant ikke helt veien, men plutselig så gjorde jeg det. Så fant jeg to-tre kropper som lå på bakken, som jeg trodde var daue. Kikka litt på dem, så gikk jeg videre. Så hører jeg den verste skrike-grynte-stønne lyden jeg har hørt noen sinne. Snur meg, og tror du ikke at det står 2-3 støgge zombier og eter huet av meg :cry: *Meny, quit, fort fort, uninstalle spillet* Et par år sida men.. fyf.. creeeepay! Men skal være enig med at atmosfæren er veldig god. Nesten litt for god

 

2'ern har jeg ikke prøvd, men da jeg fikk se robotene så var det vel ingen tvil om at jeg ikke hadde planer om å teste det.

 

RtCW var litt porno med de robotene ja. Dog.. zombiene i de "gruvene" var nå nokså greie (akseptabelt), på lik linje som zombiene i thief.

Lenke til kommentar

Syntes zombiene var ganske bra i Thief, spesielt de første zombiene i gruva - skummelt!! Katedralen var også ganske bra, men da ble det litt vel mye "zombie goodness" for min smak... (Dere som har spilt det vet hva jeg snakker om her.)

 

HATET imidlertid den underjordiske byen. Snike rundt i katakomber og unngå mini-dinosaurer og levende ild-kuler? Blæh.

 

Syns uansett det morsomste i Thief var nivåene der man overlistet vanlige menneske-vakter, og rundstjal kjøpmenn og adel. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...