Watermeloon Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 http://www.sonyericsson.com/cws/products/m...s/overview/w995 Noen som har den ? Vil dere tro den er verdt pengene.. ? ;p
MrLee Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Har den og jeg syntes den var verd de 4500kr jeg gav for den. Fungerer som mp3 spiller og som telefon, og til nøds kamera. Er også ett drøss med gratis nedlastbare filmer
Freddy K Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Hvordan fungerer e-post leseren på telefonen? Jeg bruker outlook på pc'en i dag, får jeg mottatt og sendt mail på samme måte på telefonen?
ilpostino Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
Ms.Rabbit Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Får denne telefonen i posten i løpet av de neste dagene, og gleder meg som en unge! Var i jobbsammenheng i et møte med Sony Ericsson tidligere i uka, og forelska meg totalt i denne modellen. Gikk selvsagt hjem og bestilte den med en eneste gang! :!: Denne telefonen har virkelig alt man trenger i en telefon. Gleder meg til å bytte ut Nokiaen (N85) med dette vidunderet!
.vision Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 "Tar" på den hver dag på jobben nå. Rett og slett en kanontelefon som jeg funderer veldig på om blir min neste.
nft Skrevet 14. juli 2009 Skrevet 14. juli 2009 http://www.sonyericsson.com/cws/products/m...s/overview/w995 Noen som har den ? Vil dere tro den er verdt pengene.. ? ;p For tiden er den utsolgt der jeg bor (Bergen), men kommer om noen dager, og da kjøper jeg den med et Tele2-abonnement med totalpris kr. 3.047,-. Tror absolutt den er verdt prisen.
martyman1 Skrevet 14. juli 2009 Skrevet 14. juli 2009 http://www.sonyericsson.com/cws/products/m...s/overview/w995 Noen som har den ? Vil dere tro den er verdt pengene.. ? ;p Den er absolutt verdt pengene. Det er min klare favoritt om dagen. Solid, stor fin skjerm, bra lyd. Bra kamera (ved ok utelys). Tøft og kult utseende (og jeg har prøvd en håndfull mobiler de siste årene...). Beste fra SE om dagen spør du meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå