Gå til innhold

HTC Magic tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

 

Er det noen som vet om det går å synkronisere 2 kalendere i Outlook med Magic/Hero? HTC mobiler med WM6 så går det ikke. Med iPhone går det som en drøm.

 

Jeg står på trappene til å velge ny mobil, og nå står det mellom iPhone 3GS og HTC Magic/Hero.

 

Jeg har ikke forsøkt å legge til flere kalendere, men under "manage calendars" kan man huke av på [email protected] og exchange som man synker med.

 

Eller mente du hvilke kalenderoppføringer man skal se (jobb / privat) ?

Endret av Eircag
Lenke til kommentar

Hardware-messig nei. Det er teflon og anti-fingeravtrykk-belegg på Hero + at den har 3,5 mm utgang. Formen er jo selvfølgelig litt annerledes, men utenom det er det ikke noen forskjell.

 

Rosie, menysystemet som ligner på TouchFLO 3D, er installert som standard på Hero, men det ryktes at det også kommer til Magic. Det er mange som klager på at telefonen blir litt seigere med det aktivert, men det fikser xda-developers.com for deg. Eventuelt ordnes det i senere versjoner.

Lenke til kommentar
Hei

 

Er det noen som vet om det går å synkronisere 2 kalendere i Outlook med Magic/Hero? HTC mobiler med WM6 så går det ikke. Med iPhone går det som en drøm.

 

Jeg står på trappene til å velge ny mobil, og nå står det mellom iPhone 3GS og HTC Magic/Hero.

 

Jeg har ikke forsøkt å legge til flere kalendere, men under "manage calendars" kan man huke av på [email protected] og exchange som man synker med.

 

Eller mente du hvilke kalenderoppføringer man skal se (jobb / privat) ?

 

Jeg tenkte jobb1 og jobb2.

Lenke til kommentar

Hei er det noen som vet om man må betale for datatrafikk når det står en "H" oppe i oppgavelinja?

Det virker som den er tilkoblet internett.

 

Og hvordan lukker man programmer helt? Hvis jeg trykker på "HOME" knappen er de fremdeles der etter taskiller og forcestopp i applications.

Endret av Bjornivar
Lenke til kommentar

H tror jeg betyr at den er på HSDPA nettverk (altså raskere enn 3G), så ja, da betaler du for datatrafikk.

 

Når du holder inne home viser den ikke de åpne programmene, men de 6 sist brukte programmene. Så hvis du lukker de med taskkiller, så er de lukka helt selv om de vises når du holder inne home.

Lenke til kommentar

H = HSDPA/HSUPA > E = EDGE > G = GPRS, så det må du betale for. Hvis du ikke har noen programmer kjørende i bakgrunnen som synk-er store mengder data så er det ingen fare. Google anbefaler at du har aktivert "Always on data connection" pga. kompatibilitet med alle applikasjoner. Du kan selvfølgelig deaktivere data-koblingen uten at mobilen tryner av den grunn, men du kan oppleve at programmer sliter med å koble til nettet. Bruk NetCounter til å se hvor mye data som går via mobilnettet og wi-fi (delt i to grupper).

 

Force stop / Taskiller / Advanced task manager og lignende stopper applikasjonene helt. Det at de havner i hurtigstarten (langt trykk på 'home') betyr ikke at de kjører, den viser bare de seks sist brukte applikasjonene.

Lenke til kommentar

har et lite problem min min Magic. Var på syden tur forje uke og fant da ut at det var dårlig kontakt i mini usb kontakten når jeg hørte på musikk, måtte trykke den litt opp for å få lyd i både venste og høyre hodetelefon. Trodde da at det var overgangen det var problem med, men ser no at jeg har også problem med å koble telefonen opp til pc'en.

 

Telefonen unmounte seg etter et par sekunder når den er koblet til pc'en. Den forsetter å lades men jeg må mounte om igjen heletiden. Merker at mini usb ingangen virker litt for stor, altså at jeg kan vrikle litt på ledningen menst ledningen er koblet til. Bruker ikke den kabelen som fulgte med telefonen men en annen helt vanlig usb - mini usb. kan dette ha noe å si? har klart å rote vekk den som fulgte med :s

 

Vist jeg nå må sende inn telefonen, gjør det noe at jeg har Hero rom på den? det har vel lite med "hardware" problemer?

Lenke til kommentar

Jeg har det problemet at når jeg mottar svar på sms'er, så er tidspunktet på dem tidligere enn da jeg sendte min.

Den nye sms'en kommer da FØR den jeg sendte først.

 

Noen som har vært borti dette?

 

Jeg har tidssonen satt til GMT +1.

Har også prøvd å endre tidssone, men det hjelper ikke.

 

Takknemlig for alle forslag.

Lenke til kommentar
har et lite problem min min Magic. Var på syden tur forje uke og fant da ut at det var dårlig kontakt i mini usb kontakten når jeg hørte på musikk, måtte trykke den litt opp for å få lyd i både venste og høyre hodetelefon. Trodde da at det var overgangen det var problem med, men ser no at jeg har også problem med å koble telefonen opp til pc'en.

 

Telefonen unmounte seg etter et par sekunder når den er koblet til pc'en. Den forsetter å lades men jeg må mounte om igjen heletiden. Merker at mini usb ingangen virker litt for stor, altså at jeg kan vrikle litt på ledningen menst ledningen er koblet til. Bruker ikke den kabelen som fulgte med telefonen men en annen helt vanlig usb - mini usb. kan dette ha noe å si? har klart å rote vekk den som fulgte med :s

 

Vist jeg nå må sende inn telefonen, gjør det noe at jeg har Hero rom på den? det har vel lite med "hardware" problemer?

 

samme problem enda, prøved med 2 pc'er og 4 kabler. ser ut som jeg må levere inn telefonen. Bør jeg gjenopprette telefonen før jeg levere den inn?

Lenke til kommentar

på min 4 uker gamle magic har skjermen blitt helt svart, dette skjedde helt uten vidre, jeg hører lydene i bakrunnen når jeg skrur den på, men skjermen er fortsatt svart, noen som har noen tips ? eller forslag ?

 

har original rom, og ikke installert noe særlig fra market, har heller ikke vært på noe annet en vg.no på nettleseren..

Lenke til kommentar
på min 4 uker gamle magic har skjermen blitt helt svart, dette skjedde helt uten vidre, jeg hører lydene i bakrunnen når jeg skrur den på, men skjermen er fortsatt svart, noen som har noen tips ? eller forslag ?

 

har original rom, og ikke installert noe særlig fra market, har heller ikke vært på noe annet en vg.no på nettleseren..

 

høres ut som en død skjerm, kan nok regne med å måtte sende den inn for å få fikset det, du kan teste om du får bilde med å starte den med å holde inne "Volum ned" og trykke "legg på", men ikke trykk på noe om du ikke får bilde da du risikerer å resette den da dette er en recovery meny :)

Lenke til kommentar
Har Magic og Dream identiske skjermer? Vurderer å kjøpe skjermbeskytter, men har kun funnet til HTC Dream

Jeg er ganske sikker på at de er identiske. De er begge 3,2 tommer og samme lengde-bredde forhold, så det bør ikke være noe problem å bruke skjermbeskytter for Deam.

Magic heter Sapphire, Google Ion og T-Mobile myTouch 3G i noen andre land, så du kan også prøve å søke etter skjermbeskytter til de.

Lenke til kommentar
på min 4 uker gamle magic har skjermen blitt helt svart, dette skjedde helt uten vidre, jeg hører lydene i bakrunnen når jeg skrur den på, men skjermen er fortsatt svart, noen som har noen tips ? eller forslag ?

 

har original rom, og ikke installert noe særlig fra market, har heller ikke vært på noe annet en vg.no på nettleseren..

 

Kan det være at du ved en feil har skrudd ned lysstyrken i skjermen til 0 % ?

Endret av Eircag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...