Gå til innhold

HTC Magic tråden.


Anbefalte innlegg

på min 4 uker gamle magic har skjermen blitt helt svart, dette skjedde helt uten vidre, jeg hører lydene i bakrunnen når jeg skrur den på, men skjermen er fortsatt svart, noen som har noen tips ? eller forslag ?

 

har original rom, og ikke installert noe særlig fra market, har heller ikke vært på noe annet en vg.no på nettleseren..

 

Kan det være at du ved en feil har skrudd ned lysstyrken i skjermen til 0 % ?

Dette gjør den vel ikke helt svart?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

var garantert ikke skjermlyset som var stilt til 0%.

 

skjermen lyste opp sort og hørte lyden som betegner at tlf slåes på i bakrunnen, men alt var helt mørkt, akkurat slik som når vanlige tlf har defekt skjerm, har nå sendt inn til rep, så håper den funker like fint igjen til uka ;)

Lenke til kommentar

Hjelp!!!!!!

 

Jeg har min Magic på andre dagen og nå og har støtt på et problem.

Da jeg startet telefonen for første gang fikk jeg beskjed om å logge meg inn på min google konto. Min gmail adresse og passord fungerte ikke der og da, så dumme meg opprettet en ny konto. Da jeg skjønte at dette var feil var det for sent. Nå krever mobilen at jeg taster inn passord på denne e-post kontoen hver gang jeg f.eks vil inn på market. Men tidligere i dag brukte jeg pcen til å slette den feile kontoen fra gmail systemet. Bottom line; Jeg kommer ikke inn på MARKED!! Hva gjør jeg? Kan jeg resette e-postadressen mobilen har registrert på meg?

 

Takker for alle tilbakemeldinger:)

 

Er ellers knallfornøyd med mobilen!

Endret av Kinemoren
Lenke til kommentar

Eneste måte å bytte konto som mobilen bruker er å ta en hard/factory reset. Da blir mobilen akkurat som den er når den er ny (alle meldinger, innstillinger osv blir sletta), og du kan logge inn med en annen konto.

 

For å ta en hard/factory reset:

Gå til Settings -> SD card & phone storage -> Velg Factory data reset.

Eller

Skru av mobilen -> Hold inne home- og power-knappen -> Velg hard reset

Lenke til kommentar
Hei.

Ser at det har kommet en romoppdatering på htc sine sider.

Noen som vet hva dette er?

 

Improved Functions

1. Google Maps has been updated to version 3.1.1.

2. Setup Wizard has been updated to load all privacy policies and Google Terms of Service from the network.

3. Fixed Exchange Contact and Calendar synchronization issues. After editing contacts without a photo assigned, contact synchronization would fail. After editing calendar appointments and accepting changes using ‘enter’ calendar synchronization would fail.

4. Fixed authentication failure when manually setting up an Exchange server account.

5. Google security patch fix. For details, please refer to http://www.ocert.org/advisories/ocert-2009-011.html

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Jeg trenger et kartprogram der jeg kan laste ned kart, skal til utlandet og vil ikke bruke en formue på at telefonen laster ned kart når jeg skal bruke gps funksjonen

 

Har prøvd Andnav2, men av en eller annen grunn vil den ikke laste inn kartene jeg har lastet ned og lagt over på minnekortet

Lenke til kommentar
Hei

 

Er det noen som vet om det går å synkronisere 2 kalendere i Outlook med Magic/Hero? HTC mobiler med WM6 så går det ikke. Med iPhone går det som en drøm.

 

Jeg står på trappene til å velge ny mobil, og nå står det mellom iPhone 3GS og HTC Magic/Hero.

 

Jeg har ikke forsøkt å legge til flere kalendere, men under "manage calendars" kan man huke av på [email protected] og exchange som man synker med.

 

Eller mente du hvilke kalenderoppføringer man skal se (jobb / privat) ?

 

Jeg tenkte jobb1 og jobb2.

 

I Gmail kan man opprette så mange kalendergrupper man vil og sortere oppføringer innen disse. Selv har jeg jobb1, privat og trening.

 

I telefonen kan man huke av for hvor mange av gruppene man vil vise samtidig.

Lenke til kommentar
Hei.

Ser at det har kommet en romoppdatering på htc sine sider.

Noen som vet hva dette er?

 

Ser ut som den bare er tilgjengelig for nordiske versjoner:

* The update is available for the following regions:

Portugal- ROM version 1.19.410.1;

Nordic- ROM version 1.19.409.2.

 

Jeg har vel en engelsk utgave kjøpt på Komplett, og får beskjed når jeg taster serienummeret ved oppgraderingen, at den ikke er dekket.

Lenke til kommentar
Hei

 

Er det noen som vet om det går å synkronisere 2 kalendere i Outlook med Magic/Hero? HTC mobiler med WM6 så går det ikke. Med iPhone går det som en drøm.

 

Jeg står på trappene til å velge ny mobil, og nå står det mellom iPhone 3GS og HTC Magic/Hero.

 

Jeg har ikke forsøkt å legge til flere kalendere, men under "manage calendars" kan man huke av på [email protected] og exchange som man synker med.

 

Eller mente du hvilke kalenderoppføringer man skal se (jobb / privat) ?

 

Jeg tenkte jobb1 og jobb2.

 

I Gmail kan man opprette så mange kalendergrupper man vil og sortere oppføringer innen disse. Selv har jeg jobb1, privat og trening.

 

I telefonen kan man huke av for hvor mange av gruppene man vil vise samtidig.

 

Det høres bra ut. Men da må jeg synkronisere outlook kalenderen min med gmail, og så til telefonen. En operasjon for mye synes jeg. Håper noen lager en app til android for direkte synk med outlook kalendere.

 

Har fryktelig lyst på en ny telefon nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...