Gå til innhold

Slanker Sony PS3? (PS3)


Anbefalte innlegg

Håper den er litt stillere enn dagens utgave.

 

AtW

 

 

ja, den lager for mye lyd, drev og brettet proteiner men avsluttet pga støy.

 

 

Men hvor BR-avspilling blir fjernet. samt muligheten til eks streaming av musikk og video gå bort. Så blir PS3 mindre interesagt for meg.

 

dette er jo fulstendig teit, er jo ps3 evne til og være den komplette boxen som gjør den så unik, med ps3 mediaserver er PS3 det helt ultimate synset jeg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ønsker også native mkv støtte, samt støtte for ntfs e.l. så den kan lese eksterne harddisker med større filer en 2GB.

 

Men at de fjernet PS2 støtten synes jeg fremdeles er helt idiotisk. Var ikke den bare software-emulert på de europeiske versjonene også? Var vel kun fordi de fremdeles solgte mange PS2'er her at den ble fjernet.

 

 

Vil mye heller ha PS2-støtten tilbake enn slimutgave iallfall.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at noen som helst kan klage på prisen det er på en PS3?

 

Man får ALT det en xbox 360 elite har, + gratis onlinespilling og mye annet man må betale ekstra for på Elite... Til 3-400 kroner mer per dags dato...

Skal man spille online med elite, så er man allerede 1-200 kr over prisen på en PS3...

 

På alle måter er PS3 BILLIG idag.

Prisen har faktisk blitt halvert siden den kom ut... Selv betalte jeg 6k for min, da med PS2 støtte og hele pakka.. :)

 

Men en slim verson er ikke på noen måter å legge under en stol at ville vært aktuelt å sette på innkjøpslisten..

Men må nok si meg enig med mange andre her inne, en HIFI-rack form og stil hadde ikke skadet...

Det som er mest irriterende med PS3, er at den ikke er flat på 'toppen' i liggende posisjon...

Lenke til kommentar

Når PlayStation 3 koster 3k og oppover (uten PlayStation 2-støtte??) med maskinvare som var nesten like kraftig som en PC før den kom ut, og PCer i dag er flere ganger kraftigere, og produksjonsteknikkene er kraftig forbedret siden den gang, så er det dyrt. Under 2k er grei pris, 1k er billig.

Edit: og spillene er også dyre...

Endret av efikkan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Billigere å kjøpe en standalone Blue-ray spiller til 1300-1400kr på netshop, konsoll har jeg fra før av (2007) selv om fettern min prøvde å få meg til å også kjøpe en PS3.

Men hvorfor trenger jeg en dyr PS3 til blu-ray når det fins standalone avspillere som er billigere en selv xbox 360? De fleste avspillerne har lik kvalitet som PS3 sin spiller.

 

Jeg har ennå en PS2 (ikke slim) som jeg ikke vil kvitte meg med før prisene er mindre.

Nå begynner disse konsollene å bli veldig gamle, PS3 fire år og xbox 360 fem år.

Lenke til kommentar
Billigere å kjøpe en standalone Blue-ray spiller til 1300-1400kr på netshop, konsoll har jeg fra før av (2007) selv om fettern min prøvde å få meg til å også kjøpe en PS3.

Men hvorfor trenger jeg en dyr PS3 til blu-ray når det fins standalone avspillere som er billigere en selv xbox 360? De fleste avspillerne har lik kvalitet som PS3 sin spiller.

 

Her tror jeg nok du bommer litt, kvaliteten på blu-ray spillere til 1300-1400kr har nok Blu-ray 1.3, og veldig mye dårligere kvalitet - i tillegg til mangel av oppskalering av DVD. Blu-rayspillere som er billige er også dårligere. Sony har laget både Blu-ray og Playstation, og den spiller av filmene på en god måte ;)

Endret av Kvanli
Lenke til kommentar
Hahaha, selvfølgelig forsvinner ikke Blu-Ray fra PS3. Det er ikke en tanke en gang.

 

PS3 bruker utelukkende Blu-Ray som medie, og kan ikke fjernes.

Støtte for avspilling av BR-filmer kan fortsatt fjernes. Nintendo Wii bruker DVD til spill, men kan ikke spille av DVD-filmer. Av det jeg har hørt ble den billigere å produsere da.

Men Sony kommer nok ikke til å fjerne BR-støtten fra PS3 nei.

Lenke til kommentar

Det er jo Sony som har utvikiklet Blu-ray og har lisensrettighetene her. Hvis selskapet må betale lisens for å ha filmavspilling, så går jo pengene i såfall tilbake til dem selv. Det er litt anderledes med Nintendo, de eier ikke lisensrettigheter til DVD.

 

Uansett ville det være idotisk av Sony å fjerne mulighet for filmavspilling, jeg tviler på at de engang har vurdert det. Det samme med å fjerne Blu-ray spilleren helt. Skal spill begynne å komme ut på 5 + DVDer? Eller nedlasting av spill på 10 GB+?

Lenke til kommentar

Humm.. Voldsomt så min bekymring skulle ta av da! Det med at BR skal bli fjernet er jo ikke noe som har kommet fra et offisielt, eller uoffisielt, nivå. Bare jeg som ble litt bekymret for at hva artikkelen mente. Jeg tviler på at det kommer til å skje, så bare ta det med ro folkens! :D

Lenke til kommentar
Billigere å kjøpe en standalone Blue-ray spiller til 1300-1400kr på netshop, konsoll har jeg fra før av (2007) selv om fettern min prøvde å få meg til å også kjøpe en PS3.

Men hvorfor trenger jeg en dyr PS3 til blu-ray når det fins standalone avspillere som er billigere en selv xbox 360? De fleste avspillerne har lik kvalitet som PS3 sin spiller.

 

Jeg har ennå en PS2 (ikke slim) som jeg ikke vil kvitte meg med før prisene er mindre.

Nå begynner disse konsollene å bli veldig gamle, PS3 fire år og xbox 360 fem år.

 

fyfaen, noen folk er bare gjerrige.

Lenke til kommentar
Jeg solgte min PS3 pga støyen den genererte. Løses ikke støyproblemene er den meningsløs som BD spiller eller mediastreamer.

I den perioden jeg hadde PS3 registrerte jeg ikke støy i det hele tatt. Er nok forskjell fra modell til modell, mange synes sin PS3 støyer forferdelig mens andre knapt legger merke til susing.

 

Tror ikke forskjellen er i vår toleranse men at det ligger i selv PS3 konsollene.

Lenke til kommentar
Jeg solgte min PS3 pga støyen den genererte. Løses ikke støyproblemene er den meningsløs som BD spiller eller mediastreamer.

I den perioden jeg hadde PS3 registrerte jeg ikke støy i det hele tatt. Er nok forskjell fra modell til modell, mange synes sin PS3 støyer forferdelig mens andre knapt legger merke til susing.

 

Tror ikke forskjellen er i vår toleranse men at det ligger i selv PS3 konsollene.

 

Personlig tror jeg det ligger mer i forskjellen i toleranse. Som regle har man grei kvalitetsikring på slike ting, om ikke så er det et dårlig tegn for PS3 sin del, det skal ikke være store forskjeller fra produkt til produkt. Jeg synes alle PS3 jeg har vært borti bråker for mye (selv om de er bedre enn 360). Andre reagerer lite på støyen.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...