Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Å fjerne kjønnshår, hvor vanlig?


Gjest boy 17

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingenting eller trimmet er best. Ingen jenter liker en skog der nede.

 

Tøft, hvordan er det å være synsk?

det er alltid noen som liker noe. det blir det samme som å si at det er ingen som liker å ha seg med døde menesker.

 

har sett flere her på forumet som sier at urskog er tingen. de er noe i undertall det skal være sagt, men det virker som de fleste vil ha/takler litt hår.

stussing en sikker vinner?

Lenke til kommentar
det er alltid noen som liker noe. det blir det samme som å si at det er ingen som liker å ha seg med døde menesker.

 

Må si meg imponert over sammenligningen din. Hvordan klarte jeg ikke å se sammenhengen mellom døde mennesker og kjønnshår.

hihi^^

 

jeg gjoirde det med vilje, men poenget er det samme. uansett hvor uvanlig eller til og med sykt det virker i dine øyne er det så godt som garantert noen som mener det motsatte(man skal aldri si alltid).

 

edit: jeg mener også at urskog er en uting.. sånn at det var klart :wee:

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Ærlig talt: Vi lever i år 2009. Nå er det for pokker meg på tide at dette blir en uskreven regel som overholdes med den største selvfølge, med mindre enkelte lider av svekkede sjelsevner. Nå er for faen på tide at folk slutter å spørre spørsmål som dette. Like dumt som å spørre om babyer vanligvis bruker bleie...! Herregud.

 

NORMALE FOLK GLATTBARBERER SEG NEDENTIL, PUNKTUM.

Lenke til kommentar
Ærlig talt: Vi lever i år 2009. Nå er det for pokker meg på tide at dette blir en uskreven regel som overholdes med den største selvfølge, med mindre enkelte lider av svekkede sjelsevner. Nå er for faen på tide at folk slutter å spørre spørsmål som dette. Like dumt som å spørre om babyer vanligvis bruker bleie...! Herregud.

 

NORMALE FOLK GLATTBARBERER SEG NEDENTIL, PUNKTUM.

Haha dummeste utsagne jeg har hørt på lenge.

Lenke til kommentar
Ærlig talt: Vi lever i år 2009. Nå er det for pokker meg på tide at dette blir en uskreven regel som overholdes med den største selvfølge, med mindre enkelte lider av svekkede sjelsevner. Nå er for faen på tide at folk slutter å spørre spørsmål som dette. Like dumt som å spørre om babyer vanligvis bruker bleie...! Herregud.

 

NORMALE FOLK GLATTBARBERER SEG NEDENTIL, PUNKTUM.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=584380

 

Dropp capsen neste gang så slipper du å drite deg ut like mye ...

Lenke til kommentar
Ærlig talt: Vi lever i år 2009. Nå er det for pokker meg på tide at dette blir en uskreven regel som overholdes med den største selvfølge, med mindre enkelte lider av svekkede sjelsevner. Nå er for faen på tide at folk slutter å spørre spørsmål som dette. Like dumt som å spørre om babyer vanligvis bruker bleie...! Herregud.

 

NORMALE FOLK GLATTBARBERER SEG NEDENTIL, PUNKTUM.

 

Jeg tror du gjør klokt i å innse at slikt både variere mye mellom genrasjonene, og over tid i tilegg. Det er nok vesentlig mer vanlig innenfor demografien som er her på forumet enn i befolkningen generelt. I tilegg så viser pollen at det slettes ikke er unormalt å ikke gjøre det, selv blant nevnte forumbrukere.

 

AtW

Lenke til kommentar
Jeg tror du gjør klokt i å innse at slikt både variere mye mellom genrasjonene, og over tid i tilegg. Det er nok vesentlig mer vanlig innenfor demografien som er her på forumet enn i befolkningen generelt. I tilegg så viser pollen at det slettes ikke er unormalt å ikke gjøre det, selv blant nevnte forumbrukere.

 

AtW

Det hele var et lite 'utbrudd' etter å ha sett så mange tråder som tar opp akkurat samme tema. Det var ikke meningen å være så drøy. Beklager.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...