Gå til innhold

HTC lanserer Android-mobilen Hero


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg bestiller hos Netshop jeg. :)

Kunne selfølgelig kjøpt på amazon.co.uk, men 600 spenn er ikke så mye å spare.

 

Forresten, siden telefonen ikke leveres med norsk språk, må man da taste inn hvert eneste norske ord eller har ordlista flere språk enn selve OS-et har?

Lenke til kommentar

De forløbige prisene er nok lagt ut med god margin før priskrigen starter. Desuten er det muligens en strategi slik at den ikke priser ut Magic. Satser alle korta på at den blir å se til 4700 uten å måtte sitte så altfor lenge på pinebenken. Gi den en uke i markedet og prisene har nko justert seg litt!

 

Datoene til netshop har for øvrig blitt endret 2 ganger, så ville ikke stolt så altfor mye på dem.

 

Vet ikke om jeg skjønte spm ditt kaggen, men det er norsk ordliste samt norskt tastatur å finne på market etter hva jeg har skjønt.

Lenke til kommentar
Og jeg som bestilte på netshop for få timer siden. Skal jeg avbestille tro? :-P

Forresten, blir det ikke etterhvert dyrt når man blar igjennom telefonlista og telefonen må bruke nett for å laste ned mail, fjesbok-oppdateringer, osv?

 

Du kan stille inn hvor ofte du vil ha oppdateringene. Dvs, om du vil ha de hele tiden, en gang i timen, annenhver time...osv.....infoen koster ikke all verden, kommer også litt an på hvilken operatør du bruker. Du kan velge den til kun og oppdatere når du ber om det også. Har du trådløst nett i nærheten er det jo helt gratis....;-)

Lenke til kommentar
Og jeg som bestilte på netshop for få timer siden. Skal jeg avbestille tro? :-P

Forresten, blir det ikke etterhvert dyrt når man blar igjennom telefonlista og telefonen må bruke nett for å laste ned mail, fjesbok-oppdateringer, osv?

 

Jepp er bare å avbestille, kan garantere deg at den prisen der er en meget dårlig deal.

 

Finnes også apps hvor du kan disable gprs/edge osv

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qtXdRFbtay

Landets største distributør av mobiler har foreløpig 30. juli som ubekreftet dato. De har også priset den til 3549kr eks mva. Om vi ganger dette med 1,25 så kommer vi til 4436,25. Det vil altså være prisen nettbutikkene må selge telefonen til for å gå i null. Tipper derfor man vil se telefonen ned mot 4500 temmelig raskt, pga priskrig. Magic koster for tiden 3649kr eks mva hos samme leverandør.

 

Når det gjelder datoen til denne distributøren, så kan det tyde på at vi ikke kommer til å se stort til Hero her til lands før i begynnelsen av august...

 

EDIT: Som spådd så har Hero nå fått bekreftet dato i begynnelsen av august, nærmere bestemt 6. august. Da blir det nok ny telefon til studiestart :)

Endret av Slettet-qtXdRFbtay
Lenke til kommentar
Nei! Så lenge til? Jeg som har forhåndsbestilt og allting!

 

Det klør i fingrene her, så kommer du og sier at jeg ikke får telefonen på nesten en måned?! ;)

Klør i fingrene her også. :p

Får bare håpe at telefonen lever opp til forventningene når den først kommer. :)

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar

Første uken av august går igjen over hele europa, så med postgang og greier får man den neppe før i andre uke.

 

Står litt om det her:

http://www.engadget.com/2009/07/14/htc-her...-24th-or-later/

 

HTC kan bare prøve å utsette mer nå! Eneste unnskyldning til de utsettelsene vi allerede har sett er at vi får Donut i bunnen.

Donut sies å skulle komme sent denne sommeren.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...