Gå til innhold

HTC lanserer Android-mobilen Hero


Anbefalte innlegg

Bra å se Android begynne å bli fristende. Tror jeg klamrer meg fast til Nokia 6300 enn så lenge, men dette var nære på.

 

Litt større oppløsning og litt større skjerm hadde hjulpet. Fysisk tastatur hadde vært hyggelig, men med QW-ER-TY og stavekorrigering går det sannsynligvis fort lell.

 

Tror ikke leppa blir noe problem.

Endret av genser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke fullt så høy pikseltetthet som Omnia HD, men veldig nært opptil, ca 180 ppi.

Knekken er vel et slags forsøk på å beskytte skjermoverflaten?

Det er også fordi det blir bedre å holde den. Når man skal bruke de fysiske knappene og ikke har knekken forestiller jeg meg at det blir litt ubehagelig å holde telefonen slik at skjermen har rett vinkel i forhold til ansiktet.

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar

Prisen ser ut til å bli ganske akseptabel også. Play.com tar forhåndsbestillinger på £399.99 nå uten abonnement...med dagens kurs vil det si sånn ca 4225,-. Hvordan det er overførbart til norske priser vet jeg ikke...men med norske avgifter blir den vel kanskje litt dyrere. Uansett hadde egentlig tenkt å vente på Samsung i7500 Galaxy...men med multitouch og det nye menysystemet tror jeg ikke at jeg gidder å vente. Da er ikke amoledskjerm og ledblitz hos Samsungen nok for å vente til september.....

 

Play.com

Endret av tommo21
Lenke til kommentar

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=129008

 

Der gikk ønskedrømmen i vasken... Regner dog med at når flere kommer ut med priser vil den konkureres ned, håper å kunne se den til 4700..

 

Samsungen ser jo på papiret ut til å være enda et steg over hero, men en ting jeg ikke fatter er ryktene om at den kommer med kun 128mb ram. kan ikke tro det stemmer? Desuten når samsungen er lansert vil det være en enda bedre speccet mobil rett rundt hjørnet.. er et evig rotterace sånn sett. Tror nok jeg havner på Hero, "hands on" vil nok avgjøre

Lenke til kommentar

Ja regner egentlig med det. Litt usikker på når, siden Magic er i det prissjiktet der, men forundrer meg ikke om den poppes ned til 4k når hero kommer.

 

En helt annen sak. Jeg har ikke fulgt så godt med på dette, men er det ikke slik produsenten velger google integrasjon eller ikke? så vidt jeg vet har magic dette, men mener å ha hørt at andriod ikke har dette??

 

Noen som har noen info på dette? Eventuelt hva det i praksis vil si? eller er jeg helt på jordet nå?

Lenke til kommentar

Det står i artikkelen: "Telefonen har verken full- eller nummertastatur, men en 3,2 tommers trykkskjerm (...)"

 

For meg er den essensielle forskjellen på HTC og Apple's telefon(er) at HTC har trykkskjerm, mens iPhone har berøringsskjerm. Hvorfor har ikke HTC valgt berøringsfølsom skjerm når de først kommer med en så flott telefon?

Lenke til kommentar
For meg er den essensielle forskjellen på HTC og Apple's telefon(er) at HTC har trykkskjerm, mens iPhone har berøringsskjerm. Hvorfor har ikke HTC valgt berøringsfølsom skjerm når de først kommer med en så flott telefon?

 

Tror den har berøringsskjerm, HTC Magic har jo det så skjønner ikke hvorfor Hero ikke skal ha det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...