Flaskepost Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Ja, jeg spørr rett og slett fordi jeg tror kanskje noen av dere er flinkere til å tenke dere til sånne ting enn meg som ikke er så mye inne på det der. Jeg sitter jo her veeeldig å venter på at den skal komme til Norge, men etter som jeg har skjønt er det Telenor som kommer med den først, men jeg ønsker å ha netcom så jeg må vel vente litt til. I fjor lå jo prisene på 1kr (for de som vil ha veeeeldig dyrt abn) til opp ca 4500kr(?). Kan vi forvente det samme i år eller vil prisen være høyere?
.:CyberMan:. Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Ja, jeg spørr rett og slett fordi jeg tror kanskje noen av dere er flinkere til å tenke dere til sånne ting enn meg som ikke er så mye inne på det der. Jeg sitter jo her veeeldig å venter på at den skal komme til Norge, men etter som jeg har skjønt er det Telenor som kommer med den først, men jeg ønsker å ha netcom så jeg må vel vente litt til. I fjor lå jo prisene på 1kr (for de som vil ha veeeeldig dyrt abn) til opp ca 4500kr(?). Kan vi forvente det samme i år eller vil prisen være høyere? Telenor har vel forespeilet at dem sku få den te den 9/7, mens Netcom har sakt at dem senest sku få den da, med stor sjansej tidligere... ^^Så ligger nok ant te at NC skall få den først. Prisen på en iPhone 8GB har ligget på helt ned i 1,-, i fra første dag den kom til Norge, å ligg der fremdeles.. (Men da med et abb. som bare passer for storbrukere, som normalt har et forbruk på rundt 1000,. lappen te vanlig..) Jeg veit ikke, men mage følelsen sie at den nye vil bli 500+ dyrere en den gammle utgaven, samtidlig som 8GB går ned noen få 100 lapper i pris.. .:CyberMan:.
rulleguru Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Dagens iphoner blir faset ut, så de går ikke ned annet enn frem til lagrene rundt om kring er tomme. De nye vil ta over for de gamle, og det er helt urealistisk at de vil fjerne prispunktet på en krone. De vil nok lande på samme pris som i dag, det er ingen grunn til noe prisøkning på den nye modellen, skulle bare mangle at det kommer oppdaternger, teknologi utvikler seg.
Flaskepost Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Skrevet 16. juni 2009 Telenor har vel forespeilet at dem sku få den te den 9/7, mens Netcom har sakt at dem senest sku få den da, med stor sjansej tidligere... ^^Så ligger nok ant te at NC skall få den først. Prisen på en iPhone 8GB har ligget på helt ned i 1,-, i fra første dag den kom til Norge, å ligg der fremdeles.. (Men da med et abb. som bare passer for storbrukere, som normalt har et forbruk på rundt 1000,. lappen te vanlig..) Jeg veit ikke, men mage følelsen sie at den nye vil bli 500+ dyrere en den gammle utgaven, samtidlig som 8GB går ned noen få 100 lapper i pris.. .:CyberMan:. oi oi...NC først???? det hadde jo bare vært helt topp. Det er ikke aktuelt for meg å kjøpe tlf til 1 kr hvertfall. Men jeg så at den iphonen som er nå kommer med et abn som er veldig likt det jeg har nå, bare med bindingstid, og da var det vel ca 2000kr for den, og det er overkommelig. Selv med 500+ så skal det vel bli tlf på meg Dagens iphoner blir faset ut, så de går ikke ned annet enn frem til lagrene rundt om kring er tomme. De nye vil ta over for de gamle, og det er helt urealistisk at de vil fjerne prispunktet på en krone. De vil nok lande på samme pris som i dag, det er ingen grunn til noe prisøkning på den nye modellen, skulle bare mangle at det kommer oppdaternger, teknologi utvikler seg. Satser på det jeg
.:CyberMan:. Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 (endret) Dagens iphoner blir faset ut, så de går ikke ned annet enn frem til lagrene rundt om kring er tomme. De nye vil ta over for de gamle, og det er helt urealistisk at de vil fjerne prispunktet på en krone. De vil nok lande på samme pris som i dag, det er ingen grunn til noe prisøkning på den nye modellen, skulle bare mangle at det kommer oppdaternger, teknologi utvikler seg. Ja, dagens iPhoner blir self faset ut, som alt annet med tiden.. Men informasjonen jeg har fått, er at 16GB iPhone 3Gs vil ta over for den allerede eksisterende 16GBen.. Mens 8GBen fremdeles vil bli solgt i en overgangsfase på noen måneder.. ^^Dette igjen, kan muligens tolke som at hvis noen rundt om kring har ALT for mange 16GBer, så vil uken før iPhone 3Gs kommer, være duket for litt billigere 16GBer, samme som at 8GBen vil nok gå ned noen få 100 lapper i pris,. etter ankomsten for iPhone 3Gs.. (Som igjen, er nok grunnen til at Telenor satt ned 16GB utgaven i går. ) Men noen drastiske nedganger, eller pris DUMPING vil vi nok ikke oppleve, da apple per dags dato fremdeles selger de gamle iPhonene, til samme pris som for et år siden.. Å tilgangen nå, er bedre enn før, noe som også viser at Apple langt i fra har sluttet å lage de gammle iPhonene internasonalt.. .:CyberMan:. Endret 16. juni 2009 av .:CyberMan:.
PsyTrix Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 (endret) Iphone 3GS blir lansert i england idag - 32GB kr5600 16GB kr4500 ca (dette er uten abonnement ..) vil nok tro at dem blir like dyr som Iphone 3G var når den kom ifjor.. husk.. dette er norge.. se på prisen i resten av verden og legg på 30 prosent! Endret 19. juni 2009 av PsyTrix
mortengutt Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Iphone 3GS blir lansert i england idag - 32GB kr5600 16GB kr4500 ca (dette er uten abonnement ..) vil nok tro at dem blir like dyr som Iphone 3G var når den kom ifjor.. husk.. dette er norge.. se på prisen i resten av verden og legg på 30 prosent! Noen som vet om man kan bestille en iPhone fra UK uten abonnement? Evt fra hvor?
IngveR Skrevet 19. juni 2009 Skrevet 19. juni 2009 Går ikke å bestille fra UK uten abo. En kompis av bror min har sjekket i dag.
ExcaliBuR Skrevet 26. juni 2009 Skrevet 26. juni 2009 husk.. dette er norge.. se på prisen i resten av verden og legg på 30 prosent! Nja, såvidt jeg har fått med meg så er elektronikkprisene i Norge ikke så galt i forhold til andre land
Ms.Rabbit Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 Hverken Apple, Telenor eller NetCom klarte å gi noen prisantydning da vi tok kontakt med dem for 1-2 uker siden. Så det blir spennende å se, i grunn! Nå er jo iPhone i seg selv overpriset, så forventer ingenting annet enn at denne i hvert fall blir hakket dyrere enn 3G.
k-orm Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 Iphone 3GS blir lansert i england idag - 32GB kr5600 16GB kr4500 ca (dette er uten abonnement ..) vil nok tro at dem blir like dyr som Iphone 3G var når den kom ifjor.. husk.. dette er norge.. se på prisen i resten av verden og legg på 30 prosent! Network Norway blir de første til å selge 3GS i norge. Og prisene blir omtrent som antatt. Priser på 16GB 3GS: Link
Megaoctane Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 Network Norway blir de første til å selge 3GS i norge. Og prisene blir omtrent som antatt. Priser på 16GB 3GS: Link står ikke noe på siden om når de får inn telefonen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå