Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har mye aggresjon og lager bråk, hvordan beherske?


Anbefalte innlegg

Jeg har ganske mye aggresjon i meg, jeg lar meg veldig lett provosere av andre for å beskytte venninner spesielt.. om jeg er på byen med dem og det kommer fulle menn osv. eller fremmede generelt, det liker jeg veldig dårlig! Vanligvis sier jeg at vedkommende som plager dem skal backe unna! Men om de ikke tar hintet da, blir jeg forbanna!

 

Hvis jeg er på date med en jente og noen kødder med hun, eller blunker eller hva det måtte være tar det ikke lang tid før jeg går rett bort for å slå til fyren!

 

Men selv om venninnene mine setter pris på det, så pleier de alltid å holde meg igjen, noe som skjer veldig ofte..

 

Er som regel jenter jeg står opp for, men et par kompiser liker også å ha meg med på fest for å være sikker på at jeg er der om det blir bråk :p

 

Jeg vet ikke om jeg har lyst til å bli kvitt det, men jeg lurer på om jeg kan lære å beherske meg litt mer, kanskje lære å snakke til personen før jeg bestemmer meg for å slå løs på han?

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ganske mye aggresjon i meg, jeg lar meg veldig lett provosere av andre for å beskytte venninner spesielt.. om jeg er på byen med dem og det kommer fulle menn osv. eller fremmede generelt, det liker jeg veldig dårlig!

 

Hvis jeg er på date med en jente og noen kødder med hun, eller blunker eller hva det måtte være tar det ikke lang tid før jeg går rett bort for å slå til fyren!

 

Men selv om venninnene mine setter pris på det, så pleier de alltid å holde meg igjen, noe som skjer veldig ofte..

 

Er som regel jenter jeg står opp for, men et par kompiser liker også å ha meg med på fest for å være sikker på at om det blir bråk så er jeg der :p

 

Jeg vet ikke om jeg har lyst til å bli kvitt det, men jeg lurer på om jeg kan lære å beherske meg litt mer, kanskje lære å snakke til personen før jeg bestemmer meg for å slå løs på han?

Virker som du er litt aggresiv. Du bør kanskje telle til 10 før du slår ned noen, det sa ihvertfall min gamle lærer som jeg klikka mye på.

Lenke til kommentar
Virker som du er litt aggresiv. Du bør kanskje telle til 10 før du slår ned noen, det sa ihvertfall min gamle lærer som jeg klikka mye på.

 

Vel, det er jo det jeg prøver å få fram, at jeg kan virke veldig aggresiv noen ganger.. Telle til 10? Vel, er jo verdt et forsøk.

Lenke til kommentar

Er dette på fylla, eller er det ellers også?

 

Det er ikke alltid like lett å fulle folk til i trekke seg unna, men å ty til vold er drøyt.

 

Ellers vil folk som regel ta hintet om du bare snakker på en vanlig måte og forklarer hva som gjør at du blir sint/irritert. greit at jenter liker menn som passer på dem, men i lengden kan det bli slitsomt om du tenner på alle plugger dersom noen ser på daten din.

Lenke til kommentar
Alterntiv til Vold er flinke på slike ting. Anbefaler deg å ta kontakt med dem.

 

Jeg ser at det står "vold mot samlivspartner" det er noe jeg aldri hadde gjort, jenter slår jeg ikke! Jeg har bare en stor trang til å beskytte de jeg kjenner. Tittelen blir nok litt feil, ettersom jeg mer bygger opp til bråk så får en eller to stoppet meg. Jeg hører jo på dem når de sier at det går bra, og at det ikke er noe jeg trenger å gjøre.

 

Er dette på fylla, eller er det ellers også?

 

Det er ikke alltid like lett å fulle folk til i trekke seg unna, men å ty til vold er drøyt.

 

Ellers vil folk som regel ta hintet om du bare snakker på en vanlig måte og forklarer hva som gjør at du blir sint/irritert. greit at jenter liker menn som passer på dem, men i lengden kan det bli slitsomt om du tenner på alle plugger dersom noen ser på daten din.

 

Er ellers også, men jeg hisser meg ikke opp og skriker, men går ganske bestemt bort til vedkommende og ber han trekke seg unna uansett.. men om det ikke funker så går det dårlig, med mindre en venninne eller kompise skyter inn..

 

Blir ikke hissig om noen ser på hun, men om hun sier: Oi, han blunket til meg! Haha :p og hun tar det morsomt, er det ikke alltid jeg gjør det, hvertfall ikke om han gjør det flere ganger.

Endret av Juliess
Dobbelpost
Lenke til kommentar
Er alle veninnene dine små sarte frø som ikke klarer å ta vare på seg selv?

 

Det aner jeg ikke :p jeg bare har en liten følelse av at jeg er fysisk sterkere enn dem, så om noen plager dem og jeg ser at de ikke liker det, så har ikke jeg noe problem med å vise at jeg ikke liker at noen kødder med venninnene mine. Nei, små sarte frø er vel å ta litt i, de har tullesloss med meg et par ganger ved hjelp av høye hæler osv :p men jeg tar ikke igjen, men om en full person kødder vet jo ikke jeg hvor jeg har personen og hva han/hun er villig til å gjøre.

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar
kan jo prøve å holde deg unna da?:p.. du vet GODT selv når du må ty til vold :)

 

sikkert enklere sagt enn gjort men...

 

Holde meg unna? Ville du holdt deg unna om du så en venninne/kompis i trøbbel?

 

Tenner du slik når gutter/menn flørter med venninner av deg? Eller kun når de selv føler seg "plaget" av mannen?

 

Mest som regel når jeg ser at de selv føler seg plaget av vedkommende, om de flørter er jo det helt naturlig, men om det går fra en uskyldig flørt til at gutten/mannen prøver seg på noe mer enn det hun vil, pleier jeg å sjekke det ut, om jeg er tilstedet da, følger ikke etter dem overalt :p

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar

Du må bare huske at det ikke er opp til deg å avgjøre når venninnene dine vil "reddes", men jeg regner med du kjenner dem ganske godt. Kan bare si for min egen del at det er forferdelig slitsomt å ha med seg gutter som skal "passe" på alle og oppfører seg som om han er sheriff. I tide og utide. Til en viss grad selvfølgelig. Selv om det innemellom er på sin plass.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Du må bare huske at det ikke er opp til deg å avgjøre når venninnene dine vil "reddes", men jeg regner med du kjenner dem ganske godt. Kan bare si for min egen del at det er forferdelig slitsomt å ha med seg gutter som skal "passe" på alle og oppfører seg som om han er sheriff. I tide og utide. Til en viss grad selvfølgelig. Selv om det innemellom er på sin plass.

 

Veldig sant, men jeg hopper ikke opp med en gang jeg ser dem snakke med en fremmed, vanligvis er jeg helt laidback når vi er ute sammen, ja kjenner dem ganske godt, de har aldri sagt til meg at det er spesielt irriterende, hvertfall ikke på byen, men de sier jo til meg når de syns det går langt.. og at det ikke trengs. Det er noe jeg ikke kan noe for, det er mer en gjøre-før-man-tenker situasjon.

Lenke til kommentar

take a chill pill dude..... jenter klarer å prelle av seg andre menn selv.

 

 

ikke bland deg borti andres situasjon så mye

 

du høres ganske sjalu ut, prøv å tenk at jenta er på date med deg... ikke han som blunker. du har vunnet uans og kan tenke in your face dude!. uten å faktisak gi ham en i trynet :)

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

For å være ærlig utfra det jeg leser så virker du som (selv om du har gode.."intensjoner") en person som det er skikkelig dølt å være med på fest på kan se for meg at du er sånn typisk person som virkelig skaper dårlig stemning ute på byen/fester og er sånn typisk som fucker alt til, folk må få lov til å krangle/diskutere/knuffe eller what not med hverandre uten at det skal bare komme en random fyr å banker driten ut av de.

 

No offence da..jeg vil ikke ha bank :(

Lenke til kommentar
take a chill pill dude..... jenter klarer å prelle av seg andre menn selv.

 

 

ikke bland deg borti andres situasjon så mye

 

du høres ganske sjalu ut, prøv å tenk at jenta er på date med deg... ikke han som blunker. du har vunnet uans og kan tenke in your face dude!. uten å faktisak gi ham en i trynet :)

 

Det er ikke ut av sjalusi at dette skjer, men en automatisk trang til å beskytte folk jeg bryr meg om. Det er ikke snakk om kun dating, men også venninner, som i vanlige venninner man gjør ting på fritiden med ;)

Lenke til kommentar

Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse.

 

Eventuelle reaksjoner på moderering skal ikke gjøres via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...