Gå til innhold

Burde jeg fri til kjæresten min?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:lol::lol::lol: Hehe,var det noen som virkelig trudde at jeg skulle gjøre noe sånt??Jeg er ikke så dum da.Forholdet mellom meg og damen er det stikk motsatte,fant ut at hun er utro :lol::lol:

 

Ingen her som kjenner deg. Ingen som vet hva du kan finne på.

Du må ha vært utrolig glad i henne når du bare ler når hun har vært utro...

 

Trodde det førte til ---> :(

Lenke til kommentar

DEtta var en latterlig post!

 

Men om temaet var seriøst, så tror jeg et fåtall er modne for giftemål når de er 18år. Jeg ler av de som forlover seg bare for å få en ring på fingeren. Jeg mener at når man forlover seg, så skal man ha fridd på skikkelig vis. JA, ned på kne og frem med ringen. --> dermed også bestemt dato for giftemål.

Lenke til kommentar
det var dårlig gjort! jeg tok det seriøst jeg  :grumpy:
:yes: me2! hva var egentlig vitsen? vi her på forumet tar jo omtrent alle på alvor så det var ikke rart at vi tok dette på alvor, det er jo en utrolig viktig avghørelse det med å gifte seg! skamet deg skulle du ATHLON XP :grumpy:
Lenke til kommentar

Jeg tar det fortsatt seriøst og oppfordrer deg til å fri på tross av utroskap. .... Da er du tøff! Så er det sjelden dumt å spørre datanerder og andre uten bakkekontakt om råd. Iallefall om data og samlivsspsm. Hvis en da unngår å spørre om sex, noe vi her inne ikke vet noe om eller bare kjenner via spamming. Har hørt at mye av det jeg får i mailen ikke er helt stuerent nemlig!! Iallefall, lykke til!

Lenke til kommentar
Jeg tar det fortsatt seriøst og oppfordrer deg til å fri på tross av utroskap. .... Da er du tøff! Så er det sjelden dumt å spørre datanerder og andre uten bakkekontakt om råd.

 

Ehm, hvem vil gifte seg med noen som er utro? omfg

 

ENIG! Utro folk bør en kle nakne, kaste ut på gaten slik at alle naboene kan se hvilken hore hun er! Har ingenting til overs for slike folk :grumpy:

Lenke til kommentar
Jeg er utrolig glad og forelsket i kjæresten min,burde jeg fri til henne?Hun spurte om jeg var moddig til å gjøre det.Er selv bare 16 år,men det går jo annt til å være forlovet og gifte seg når jeg blir 18 år.Hva synes dere?Ville bare fortelle det :wink:

 

ALDRI FINN PÅ Å GJØRE NOE SÅ IDIOTISK!!! DU KOMMER TIL Å ANGRE!!!! :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...