Gå til innhold

Burde jeg fri til kjæresten min?


Anbefalte innlegg

Jeg er utrolig glad og forelsket i kjæresten min,burde jeg fri til henne?Hun spurte om jeg var moddig til å gjøre det.Er selv bare 16 år,men det går jo annt til å være forlovet og gifte seg når jeg blir 18 år.Hva synes dere?Ville bare fortelle det :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke fri. Det kan da skje mye fremover. Kanskje en av dere vil studere langt pokker i vold, eller en av dere rett og slett finner ut at den andre er en drittsekk. Og tenk om hu sier nei.

 

Vent en stund du.

 

(Ikke hør på meg - jeg er ikke over den seksuelle lavalder en gang. :)

Lenke til kommentar

Vent litt med å fri.

 

du er 16.

Det går ann å vere kjærester i nokre å før ein går til skrittet å fri.

Viss forholdet forsatt når du er 18-20 så kan ein tenke på det.

Og ein bør ha vore saman ei stund før ein går til eit slikt drastisk skritt.

 

Det er også viktig kor lenge de har vore saman. Impuls handlingar fører skjeldan til gode ting.

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Hehe beklager at eg ler meg eg kjenner så mange som var forlovet og greier som 16åringer og ingen av de ble noe særlig gift eller mer trofast. Det var bare ord som ble sagt som man ikke viste helt ka var.

 

Tror du er glad i hun men dere kommer neppe til å gifte dere. Isåfall er dere de første men om det varer er det en annen ting. Bare vær glad i hverandre så lenge det varer.

Lenke til kommentar
Livet har for mye å by på, til å binde seg som 16-åring.

IMHO

 

Nemlig. Ikke for å være frekk men du er 16. Hva vet du om livet? Hehe, hva vet JEG om livet? :-? Uansett, dersom du venter vil du kunne få nyte livet som "fri mann" frem til det kan passe å ta det steget. Vil si det slik at om dere ikke er sammen når dere er 23+ så ville jo forholdet vært mislykket uansett. Mister mindre om man ikke har mer enn følesesmessige forpliktelser. Hun kan virke perfekt nå, og for all del, hun er sikkert ei kjempejente...men mye kan skje, og jeg kan garantere deg at selv om du ikke tror du kommer til å like noen like godt igjen så tar du feil! <--egen erfaring! Folk forandrer seg, særlig i den perioden av livet du er i nå (og noen år fremover). No rush!

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke giftet meg nå pga. alderen...hvor lenge har dere hvert sammen? har dere hvert sammen lenge nok til at dere kjenner hverandre inn og ut? dette er veldig lurt å vite, slik at du ikke bare gifter deg og så finner du ut at hun er en totalt annen person en det du hadde trodd...hvis dere er enda sammen når dere er ferdige med studiene ville jeg først flyttet sammen...så kan dere bli litt mar kjent med hverandre, det er da alle de negative ting pleier å komme, hvis det er noen negative ting da...;)

Lenke til kommentar
Jeg er utrolig glad og forelsket i kjæresten min,burde jeg fri til henne?Hun spurte om jeg var moddig til å gjøre det.Er selv bare 16 år,men det går jo annt til å være forlovet og gifte seg når jeg blir 18 år.Hva synes dere?Ville bare fortelle det :wink:

 

hvor gammel er dama di da?

 

ville anbefale deg å vente til du er noen år eldre for d er bedre da...ehh.. :shrug:

 

jaja, det er jo DITT valg, så hva enn du måtte bestemme deg for vil jeg ønske deg lykke til :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...