Gå til innhold

Burde jeg fri til kjæresten min?


Anbefalte innlegg

DEtta var en latterlig post!

 

Men om temaet var seriøst, så tror jeg et fåtall er modne for giftemål når de er 18år. Jeg ler av de som forlover seg bare for å få en ring på fingeren. Jeg mener at når man forlover seg, så skal man ha fridd på skikkelig vis. JA, ned på kne og frem med ringen. --> dermed også bestemt dato for giftemål.

 

Helt enig!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

ENIG! Utro folk bør en kle nakne, kaste ut på gaten slik at alle naboene kan se hvilken yrkeskvinne hun er! Har ingenting til overs for slike folk  :grumpy:

 

gutter er jo utro de også.

 

 

JEg har aldri vært utro :woot:

Jaja, for all del...men å hive en gutt naken ut på gaten er ikke straff...sjansen er vel større for at han blir seksuelt tilfredsstilt :-? :D Gutter burde bare få bank. Hadde jeg hatt kjæreste og hun hadde vært utro hadde jeg ikke visst hva jeg skulle gjort. Kan nesten ikke tenke meg noe verre...men så er jeg usannsynlig sjalu også da. Men en ting jeg vet: jeg hadde IKKE beholdt henne, og IHVERTFALL ikke giftet meg med henne! Hun kunne kommet med så mye unnskyldninger hun bare ville, men det ville bare gjort ting verre. Det finnes ingen unnskyldninger for slikt.

Lenke til kommentar

Oh hadde jeg hatt ei dame som hadde vaert utro da hadde det blitt slik :

 

One night stand : dersom hun hadde sagt det til meg saa hadde det vaert et tegn paa at hun hadde angret og hadde det vondt...hadde jeg elsket henne ( som er meget mulig ja ) saa hadde det nok ordnet seg

 

One night stand : dersom JEG finner det ut....en H****es diskusjon og gjort det slutt

 

Et skjult forhold over lengre tid : Uavhengig av om jeg hadde funnet det ut saa hadde det vaert over.....og antakelig x-antall aar i fengsel paa meg....ja hadde SKAMBANKA mannen , muligens verre :o <-- koedder ikke , mannen hadde da vist at hun hadde vaert " min " og maatte F**N

ta vaere mann nok til aa ta konsekvensen av det ogsaa..ingen boenn .

 

AA bli utsatt for utroskap henger HOEYT oppe paa listen over ting jeg ikke vil oppleve ja :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...