Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

19" felger til BMW E36 for stort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

18" er egentlig ganske greit, hvis du vil opprettholde noe kjørekomfort. Men det er et spørsmål i seg selv om felgen har kant eller ikke. Har felgen kant så vil den, etter mitt syn, "stjele" en tomme av utseende på felgen. Altså en 18" felg med kant vil fort se ut som en 17" felg. Felger hvor eikene strekker seg helt ut vil se større ut. Alt dette er basert på erfaringer.

 

Når det kommer til kvaliteten på Sharif sine felger så har vel den ofte vært så som så. Jeg påstå at det har mye med hvilken "finish" det er på felgen. Er det høyglanspolert, krom etc., er det mye større sjangs for at felgen vil flasse/eire osv. Er det en helt ordinær alu felg, er du mye tryggere. Husk at de tusenlappene det koster ekstra for kvalitetsfelger, vil fort bli spart opp hvis felgen varer f.eks tre, fire år lengre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Skryte litt av sin egen bil kanskje?

 

Spurte Google om hjelp jeg :)

e36vertmodel519.jpg

meccahistoryweb35.jpg

 

Regner da ikke med du har en overstyla "kebabtralle",

men her har du litt for en hver smak ;)

 

 

Om du er redd for at det blir for stort kan du forresten velge felger med god kant :)

 

"Stjeler" 1-2" av felgen, og kan gjøre at det ser gromt ut, uten at det er overkill ;)

Lenke til kommentar

Kjøp 18" du har sett på og bruk de 6000 kronene du står igjen med på et sett senkefjærer (60/40 f.eks) så kan du spare litt mer og få på bilstein-dempere, og plutselig har bilen din ikke bare blitt penere, men også en drøm å kjøre ;)

 

BTW: Den e36'en på siste bilde har sideblinkerne montert feil :p

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Spørsmålet er i tittel.

 

Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal gå for enten et sett med 19" felger og dekk til 12000kr eller et sett med 18" felger og dekk for 6000kr hos Sharif.

19 e konge kurrant . har selv 19 på min e36 å fungerer utmerket . ser helt rått ut

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...