Gå til innhold

Er dette for slemt gjort mot dama?

GRendal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han smiler fordi han ikke egentlig mener at ts burde la være. Synes godt du kan henge opp plakaten overalt, gjerne rundt om kring i landet og så det blir et nasjonalt fenomen.

Skrevet
Sier jeg meg enig med roberteh.

Gå for en mer menthos-i-cola-korken-som-detter-ned-når-du-skrur-opp- eller mel-i-håføneren-trikset dersom du absolutt skal kødde med henne ;)

Slike spøker som er allmenn tilgjengelige kan det fort bli rykter og mye mer alvorlig tale av fra ymse parter.

Mel i hårføneren er ikke lurt, Helvete og vaske det ut.
Skrevet
Avslutter alle innlegg med en ( :) ), uansett trådens art. Kun en hyggelig gest fra min side. Jeg mente forøvrig det jeg uttalte. La dette være!

:)

Hmmm, skaper hyggelig stemning :thumbup:

Men uansett; jeg ville ikke gjort det.. Problemet er at hvis hun ikke skjønner humoren, og du står og ler, er det ikke morsomt i det hele tatt. Og da har hun navnet sitt med nr. på plakater i hele byen. Hadde det vært en kompis, hadde saken vært en helt annen. Gutter tåler litt mer sånn sett.

:p

Skrevet

Nå er ikke slanger lov i Norge og ser "riktig/feil" person den plakaten kan det bli et lite styr uten like.... For dama di, siden det er hennes navn/nr.

Uansett var det en teit ting.

• 2 uker senere...
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Virkelig sjokkerende :roll: Virket uansett ikke som om du tok forholdet noe seriøst i det hele tatt, så kanskje til det beste for henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...