Gå til innhold

Futurama - Sesong 6+ (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Episode 3 var litt bedre. Men, som folk nevner her, så lukter det Family Guy. "Seee så edgy og herlig frie fra moral vi er"-greia er OLD! Det er krampeaktig, desperat, lettvint og flaut. Vil ha tilbake den gode gjennomtenkte tidløse humoren fra de tidligere sesongene, eller filmene for den saks skyld.

 

Det hjelper ikke at episodene er svakt skrevet og at animasjonen er blitt dårligere. Stemmene er fremdeles av god standard, men det hjelper ikke når de skjelden sier noe morsomt.

 

Det er tydeligvis endel spirrevipper, som enten må skjerpe seg, eller helst byttes ut med kreative folk som fremdeles har skjelen si i behold.

 

Men, likte poenget med eye-phone og twitcher da. Bra utgangspunkt, dårlig utført.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Episode 3 var litt bedre. Men, som folk nevner her, så lukter det Family Guy. "Seee så edgy og herlig frie fra moral vi er"-greia er OLD! Det er krampeaktig, desperat, lettvint og flaut. Vil ha tilbake den gode gjennomtenkte tidløse humoren fra de tidligere sesongene, eller filmene for den saks skyld.

 

Det hjelper ikke at episodene er svakt skrevet og at animasjonen er blitt dårligere. Stemmene er fremdeles av god standard, men det hjelper ikke når de skjelden sier noe morsomt.

 

Det er tydeligvis endel spirrevipper, som enten må skjerpe seg, eller helst byttes ut med kreative folk som fremdeles har skjelen si i behold.

 

Men, likte poenget med eye-phone og twitcher da. Bra utgangspunkt, dårlig utført.

Enig med deg der de gammle hadde en annderledse humor, og synes også at det er rart at lellah og fry er kjærester i ep1 og ep2 men i slutten hopper Lealah i høyet med Zack, noe Fry bare syns er Urk og blir ikke sjalu eller noe også i ep3 er de bare gode venner :hmm:

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke se helt hvor dere syns Futurama eppisodene er moralbrytende? syns eppisodene er ganske så snille enda.

eksempler`?

 

Ellers Mr.Duklain, Fry viste vel ikke noe om hva skj skjedde? foruten at de var nakne... mhm.

eller jeg som ikke husker eppisoden :p`?

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke se helt hvor dere syns Futurama eppisodene er moralbrytende? syns eppisodene er ganske så snille enda.

eksempler`?

eller jeg som ikke husker eppisoden :p`?

"Moralbrytende" blir vel å ta i, men jeg kan ikke huske å ha sett noe av samme karakter som bassenget med geitespy og -diare i de tidligere sesongene. Denne delen av episoden var som tatt ut av en Family Guy-episode. ;)

Lenke til kommentar
Det er krampeaktig, desperat, lettvint og flaut.

Dette er dessverre en veldig bra oppsummering av de 3 nye episodene. Tidenes største antiklimaks. Klarer ikke å tro det er de samme folka som har laget det. De prøver så altfor hardt på et eller annet, men jeg vet ikke hva en gang. Jeg synes filmene var sånn halvveis, men de er jo mesterverk i forhold til dette. :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...