Gå til innhold

Muslimer i Skottland fornærmet av hund på plakat.


Anbefalte innlegg

Man er i trassalderen om man nekter å ta hensyn til at deler av befolkningen blir støtt av hunder og griser.

 

 

Jeg tror aldri jeg har hørt noe så håpløst som det du kommer med der.

Det er jo åpenbart at du mener man skal kaste de siste seks-syv hundre årenes utvikling på dunken, og heller basere seg fullt og helt på utdatert kvasireligiøst undertrykkelsesbasert stokk-og-stein-svada.

Jeg beklager virkelig, men mitt synspunkt er at det ikke er aktuelt. Da får heller disse personene som anser griser og hunder som støtende hute seg til å ta til seg VÅRE NORMER.

 

Vi bør altså ikke endre våre normer - det er deres normer som bør endres. Dersom det ikke skjer, bør samfunnet komme med passende sanksjoner overfor disse gruppene. Så enkelt er det.

Endret av Ideal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man er i trassalderen om man nekter å ta hensyn til at deler av befolkningen blir støtt av hunder og griser.

 

 

Jeg tror aldri jeg har hørt noe så håpløst som det du kommer med der.

Det er jo åpenbart at du mener man skal kaste de siste seks-syv hundre årenes utvikling på dunken, og heller basere seg fullt og helt på utdatert kvasireligiøst undertrykkelsesbasert stokk-og-stein-svada.

Jeg beklager virkelig, men mitt synspunkt er at det ikke er aktuelt. Da får heller disse personene som anser griser og hunder som støtende hute seg til å ta til seg VÅRE NORMER.

 

Vi bør altså ikke endre våre normer - det er deres normer som bør endres. Dersom det ikke skjer, bør samfunnet komme med passende sanksjoner overfor disse gruppene. Så enkelt er det.

Du er tydeligvis i trassalderen du også. Det viktigste for deg er tydeligvis ikke å nå ut med et budskap, men å provosere minoriteter så mye som mulig. Hva taper du på at politiet gir muslimske kioskeiere en plakat med bilde av en katt i stedet for en hund?

Lenke til kommentar
Man er i trassalderen om man nekter å ta hensyn til at deler av befolkningen blir støtt av hunder og griser.

 

 

Jeg tror aldri jeg har hørt noe så håpløst som det du kommer med der.

Det er jo åpenbart at du mener man skal kaste de siste seks-syv hundre årenes utvikling på dunken, og heller basere seg fullt og helt på utdatert kvasireligiøst undertrykkelsesbasert stokk-og-stein-svada.

Jeg beklager virkelig, men mitt synspunkt er at det ikke er aktuelt. Da får heller disse personene som anser griser og hunder som støtende hute seg til å ta til seg VÅRE NORMER.

 

Vi bør altså ikke endre våre normer - det er deres normer som bør endres. Dersom det ikke skjer, bør samfunnet komme med passende sanksjoner overfor disse gruppene. Så enkelt er det.

Du er tydeligvis i trassalderen du også. Det viktigste for deg er tydeligvis ikke å nå ut med et budskap, men å provosere minoriteter så mye som mulig. Hva taper du på at politiet gir muslimske kioskeiere en plakat med bilde av en katt i stedet for en hund?

 

 

Det er helt latterlig at vi skal akseptere at noen kommer til vårt land og dikterer hvilke dyr som skal være på en plakat. At deres religiøse vrangforestillinger skal påvirke slike ting tar jeg som en personlig fornærmelse og som rasisme og hate-crime.

Lenke til kommentar

Nja, de spørs jo helt på konteksten og reaksjonene. Hva en kioskeier velger å henge opp i sin kiosk bør da være opp til kioskeieren, og Thlom har rett i at politiets mål er og bør være å nå ut til så mange som mulig.

 

Om minoritetsrepresentantene her krever at plakater fra offentlige instanser, uavhengig av mottaker, skal være halal-tilpassede, bør de selvsagt få endel pes for det; iallefall ikke aksept. På samme måte, dersom politiet bedriver selvsensur over hele linja for å tekkes en minoritet, bør de få kritikk. Dersom de imidlertid bare løser problemet ved å levere ut en versjon av kortet uten dyret på, til de som nekter å henge den opp slik den er nå, må det vel kunne sies å være greit?

Lenke til kommentar

For en bagatell. Jeg mener, hva er problemet med å fjerne bikkja hvis den er til sjenanse for noen. Er ikke som om noen tar skade av det. Klart, har derer ikke noe bedre å bruke energien på enn å blåse opp sånne saker er det ikke rart disse muslimene snart har makta i landet, se på dere!! Sitter her og sutrer over noen plakater, i mellomtiden dauer hundrevis av barn i afrika av sult, kjønnslemlestelse, selvmordsbombere og bilbomber.. Og dere legger energi i denne saken, er dere ikke flaue? Jeg mener, jeg kunne garantert fronta antimuslimenes sak bedre enn dem selv og det sier litt, jeg er en elendig debatant. Haha, så flaut.

 

Menmen, STÅ PÅ GUTTA! :w00t: Snart skal vi TVINGE på dem plakater med hunder på, kanskje de drar hjem eller skifter livssyn til humanisme eller noe sånt?

Lenke til kommentar

det er den som ikke tåler å se dyr på plakater som er tåpelig, å prøve å snu dette på hodet og si at de som ikke godtar alt mulig av merkelige, religiøse krav og særordninger er de som gjør seg vanskelige og sære, er rett ut idiotisk å påstå.

Er Bata virklelig så tett i pappen at han ikke ser hvordan dette bare er et lite steg videre i feil retning for et samfunn? vi har sett det med grisetegninger på sykehus, nå bilder av hunder, hva blir det neste, lettkledde damer på undertøysplakater eller lignende?og videre derfra? For hvert enkelt fjollete, religiøst krav som blir godtatt, gjør at neste steg blir enda enklere å få gjennom.

Men STÅ PÅ Bata, legg deg flat for alle mulige krav om hvordan ting skal være, basert på at noen føler seg støtt eller til sjenanse for noen,drit i fornuft og virkeligheten, det blir sikkert bra...kansje vi kan få massevis av barn utsatt for kjønnslemlestelse(allerede godt i gang) og selvmordsbombere her også. Bare vi godtar nok fjolleri først som gjør at de ekstreme delene får fotfeste så ordner det seg nok.

Lenke til kommentar
hva blir det neste, lettkledde damer på undertøysplakater eller lignende?

 

Noen som husker SLOGGI-plakatene for noen år siden? :D

 

Det var langt færre muslimer her til lands da, men det manglet ikke på sinte menn med skjegg og skremte hijabkledde damer.

Det manglet vel så vidt jeg husker ikke på sinte og skremte kristne mennesker overfor denne typen plakater i sin tid heller.

Lenke til kommentar
Politiet bør bruke ressurser på viktigere ting enn masse ulike plakater.

 

 

Ha,ha

 

Det er jo ikke så ressurskrevende å bare trykke opp en identisk plakat, bare uten hund.

 

Hvorfor skal man gjøre det? Tåler de ikke en hund på en plakat kan de reise hjem til hjemlandet og være der.

Lenke til kommentar
Politiet bør bruke ressurser på viktigere ting enn masse ulike plakater.

 

 

Ha,ha

 

Det er jo ikke så ressurskrevende å bare trykke opp en identisk plakat, bare uten hund.

 

Hvorfor skal man gjøre det? Tåler de ikke en hund på en plakat kan de reise hjem til hjemlandet og være der.

Spesielt dersom de er født i Storbritannia.

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått nok av både muslimer og jøder. Synes verdens nasjoner burde samlet seg i diskusjon og funnet en måte å deportere dem til et eller annet sted hvor de kunne styre på med religionene sine i fred uten å la det gå utover oss andre. Er jo rart at ingen tilsynelatende har tenkt på noe slikt før.

 

Edit: Astralnoise beat me to it.

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...