Gå til innhold

FF7 ute på PSN i usa


fei

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

takk skal dere ha for å å oppklart det for meg:)

da blir det nedlasting av FF7,bare får håpe at ff8 og ff9 kommer ut på PSN senere..

jeg har tatt alle weapons på min ps1 versjon,men jeg trudde bare man kunne drepe emerald bare på int versjonen.

Endret av zlpw0ker
Lenke til kommentar

Nå husker jeg hvor slitsomt det var å spille FF7. Holde inn X mens jeg går hele tiden... samt at kun D-pad fungerer. Det var irriterende da, og det er irriterende nå. Men nostalgisk blir man, selv om starten er kjedelig :love:

 

Gleder meg veldig til FFIX kommer.

Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med å spille dette på psp? plutselig og uten videre skjer det noe veldig rart med grafikken som gjør det umulig å spille videre. Vanskelig å forklare hva som skjer, men ser ut som bakgrunnene blir borte. Personer og fiender blir fortsatt rendret, men ikke tekst og bakgrunner...

 

Er det ikke mulig å save? Når jeg står der jeg skal for å save så går det ikke.. Trykker på save, men kommer ikke lenger enn til der hvor der står Slot 1 og Slot 2

 

Du må opprette et virtuelt minnekort før du begynner å spille, står i manualen til ps3/psp hvordan du gjør dette.

Lenke til kommentar
Noen andre som har problemer med å spille dette på psp? plutselig og uten videre skjer det noe veldig rart med grafikken som gjør det umulig å spille videre. Vanskelig å forklare hva som skjer, men ser ut som bakgrunnene blir borte. Personer og fiender blir fortsatt rendret, men ikke tekst og bakgrunner...

 

Samme, jeg krever en fiks!

Starta når jeg fighta mot disse vaktene ved toget etter første eksplosjon av mako reactorn.. grrr

 

EDIT: Vistnok skal fiksen være å reformatere minnekortet, det skal fikse opp i problemet.. jeg prøver det nå, sier i fra om det ikke hjelper.

Endret av Harald2011
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...