Gå til innhold

FF7 ute på PSN i usa


fei

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lastet det ned tidligere i kveld, men får en video-output error, eller noe lignende når jeg prøver å kjøre det. Har amerikansk PS3, men aldri opplevd dette tidligere med andre nedlastede spill. Er det mulig det kommer av maskinvareoppdateringen jeg måtte gjennom igår? hva kan jeg gjøre? Bittert nå som jeg endelig skulle teste ut dette (har utrolig nok aldri spilt FF7 før!) :-(

Lenke til kommentar
Jeg lastet det ned tidligere i kveld, men får en video-output error, eller noe lignende når jeg prøver å kjøre det. Har amerikansk PS3, men aldri opplevd dette tidligere med andre nedlastede spill. Er det mulig det kommer av maskinvareoppdateringen jeg måtte gjennom igår? hva kan jeg gjøre? Bittert nå som jeg endelig skulle teste ut dette (har utrolig nok aldri spilt FF7 før!) :-(

 

Det KAN være fordi du prøver å kjøre et EU-spill på en US-maskin som ikke takler PAL-oppløsning. Har du prøvd å slå på (eller av?) skalering? Mulig det hjelper.

Lenke til kommentar
Jeg lastet det ned tidligere i kveld, men får en video-output error, eller noe lignende når jeg prøver å kjøre det. Har amerikansk PS3, men aldri opplevd dette tidligere med andre nedlastede spill. Er det mulig det kommer av maskinvareoppdateringen jeg måtte gjennom igår? hva kan jeg gjøre? Bittert nå som jeg endelig skulle teste ut dette (har utrolig nok aldri spilt FF7 før!) :-(

 

Kjøpte du det på US store og får ikke spilt det på en amerikansk PS3??

 

Tv'en din som er gammel å grå da eller?

Lenke til kommentar
Kjøpte du det på US store og får ikke spilt det på en amerikansk PS3??

 

Tv'en din som er gammel å grå da eller?

 

 

Tven min er fin den, og jeg kjøpte det på EU-store. Er nok det at PS3en er amerikansk, som man er inne på ovenfor her, som er problemet. Lasta det over på EU PSP, og da fungerte det fint.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-NIoHlfL

Sony har faktisk lagt inn støtte for å kopiere savegames mellom psp og ps3. Bare koble dem sammen med en usb-kabel, og kopier savegamet over via menyen for virtuelle minnekort. Har selv gjort dette.

Lenke til kommentar
Sony har faktisk lagt inn støtte for å kopiere savegames mellom psp og ps3. Bare koble dem sammen med en usb-kabel, og kopier savegamet over via menyen for virtuelle minnekort. Har selv gjort dette.

 

Testa å sette inn minnekortet og avstandspilling, men ikke å koble til selve PSP'en. Den ene tingen jeg kanskje burde gjort, gjorde jeg ikke.

 

Takk for svar;)

Endret av Libra1988
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...