Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du misforstår meg. Jeg vet hvordan jeg tar et vanlig lobbskudd når jeg er aleine mot keeper. Det jeg vil finne ut hvordan han gjør er å stoppe opp kjapt og vippe ballen over. Mulig det bare går på bedre spillere for jeg får det ikke til på min Pro som har 80 skill atm.

 

Edit: Skal teste det ut Aunmar

 

Tror du må låse opp "Talent" eller noe sånt på Pro'en din for å klare scoop chip.

Lenke til kommentar

Er det mange som spiller Be a Pro her? Prøvde det ut litt for moro skyld ettersom jeg bare har prøvd det noen minutter tidligere og det er jo ganske moro. Litt kjedelig at man ikke har ballen så ofte som ved vanlig spill, men det er artig med litt avveksling.

 

Er det sånn at om man er spiss så må man bare stå å se på at forsvaret rydder opp eller kan man trykke på noe slik at spillerene takler når jeg synes det passer eller er det helt automatisk og jeg må kun vente til de vinner tilbake ballen?

 

Hvilken posisjon synes dere det er morsomt å spille som BaP?

 

Finnes det noen andre "trigger"-knapper enn x eller trekant? Altså for å få ballen på andre måter (det måtte jo evt vært lang ball, men det avhenger vel av hvor langt unna medspilleren er) eller at spillerene skal gjøre andre ting. Sender du spillere på løp med L1 her også som i "vanlig" kamp?

 

 

On a side note: Spilte en kamp litt tidligere i dag hvor jeg var Sunderland og jeg spilte mot Chelsea. Dama er overhodet ikke fotballfan og ikke veldig begeistra for at jeg spiller FIFA (siden hun synes det er kjedelig å se på :p), men plutselig kommer det fra henne: "The unmistakable, Ronaldinho!" (jeg har spilt mye med Milan tidligere). Kanskje et tegn på at kommentatorene er litt vel repetative :p

Lenke til kommentar

On a side note: Spilte en kamp litt tidligere i dag hvor jeg var Sunderland og jeg spilte mot Chelsea. Dama er overhodet ikke fotballfan og ikke veldig begeistra for at jeg spiller FIFA (siden hun synes det er kjedelig å se på :p), men plutselig kommer det fra henne: "The unmistakable, Ronaldinho!" (jeg har spilt mye med Milan tidligere). Kanskje et tegn på at kommentatorene er litt vel repetative :p

Hahaha :p

Merker det selv når jeg spiller med Argentina. "Tevez with his bulldog-like approach"

Lenke til kommentar

Andre som har mye problemer med dommeren?

 

Spiller med Nottingham Forrest, og noen kamper blir jeg rett og slett dømt nedenom og hjem. La inn ett innlegg i går hvor jeg sklei ballen i mål. Var god avstand mellom meg og forsvarer, men av en eller annen grunn så ble det dømt friskpark. En av spillerene mine ble sparka ned og skadet uten at han hadde ballen, men det blei ikke dømt noe. Trodde ikke CPU skulle gjøre dette (Semi-Pro om det har noe å si + Manager Mode). Jeg kan såvidt nærme meg spillerene før det blir blåst frispark imot, et utrolig stort irritasjonsmoment. Noen kamper som er bedre enn andre dog.

Lenke til kommentar

Haha, Tyler og Gray altså. :love:

+1

 

"It's...the MEXICAN Marquez."

 

"The unmistakeable Ronaldinho!"

 

"Kaka struck that beautifully"

 

"Tevez with his bulldog like approach"

 

"And that's game over...Sandwiches?"

 

"I hope you brought your umbrella Martin"

 

"Listen, If your a defender, do better!"

 

"If this keeper was a bank he'd be shut down, the savings he's offering are terrible"

 

MT: What did you make of the teams first half display, Andy?

AG: Two words; can't defend Martin.

MT: That's three words.

AG: Ohh, Martin... Yeah yeah hahaha.

 

"They knock the ball around well, a bit like Arsenal" - Når man faktisk spiller som Arsenal..

 

"It's not like him to stay down unless he's really hurt" - Har skjedd flere ganger når det har vært snakk om DROGBA. :!:

 

"I would have had this player in my team all day long. He plays the wide areas as good as anyone. He can even score goals" - Når en midtstopper gikk med ballen på kanten.

Lenke til kommentar

Er det mange som spiller Be a Pro her? Prøvde det ut litt for moro skyld ettersom jeg bare har prøvd det noen minutter tidligere og det er jo ganske moro. Litt kjedelig at man ikke har ballen så ofte som ved vanlig spill, men det er artig med litt avveksling.

 

Er det sånn at om man er spiss så må man bare stå å se på at forsvaret rydder opp eller kan man trykke på noe slik at spillerene takler når jeg synes det passer eller er det helt automatisk og jeg må kun vente til de vinner tilbake ballen?

 

Hvilken posisjon synes dere det er morsomt å spille som BaP?

 

Finnes det noen andre "trigger"-knapper enn x eller trekant? Altså for å få ballen på andre måter (det måtte jo evt vært lang ball, men det avhenger vel av hvor langt unna medspilleren er) eller at spillerene skal gjøre andre ting. Sender du spillere på løp med L1 her også som i "vanlig" kamp?

 

 

On a side note: Spilte en kamp litt tidligere i dag hvor jeg var Sunderland og jeg spilte mot Chelsea. Dama er overhodet ikke fotballfan og ikke veldig begeistra for at jeg spiller FIFA (siden hun synes det er kjedelig å se på :p), men plutselig kommer det fra henne: "The unmistakable, Ronaldinho!" (jeg har spilt mye med Milan tidligere). Kanskje et tegn på at kommentatorene er litt vel repetative :p

Ingen BaP spillere her?

Lenke til kommentar

Er det mange som spiller Be a Pro her? Prøvde det ut litt for moro skyld ettersom jeg bare har prøvd det noen minutter tidligere og det er jo ganske moro. Litt kjedelig at man ikke har ballen så ofte som ved vanlig spill, men det er artig med litt avveksling.

 

Er det sånn at om man er spiss så må man bare stå å se på at forsvaret rydder opp eller kan man trykke på noe slik at spillerene takler når jeg synes det passer eller er det helt automatisk og jeg må kun vente til de vinner tilbake ballen?

 

Hvilken posisjon synes dere det er morsomt å spille som BaP?

 

Finnes det noen andre "trigger"-knapper enn x eller trekant? Altså for å få ballen på andre måter (det måtte jo evt vært lang ball, men det avhenger vel av hvor langt unna medspilleren er) eller at spillerene skal gjøre andre ting. Sender du spillere på løp med L1 her også som i "vanlig" kamp?

 

 

On a side note: Spilte en kamp litt tidligere i dag hvor jeg var Sunderland og jeg spilte mot Chelsea. Dama er overhodet ikke fotballfan og ikke veldig begeistra for at jeg spiller FIFA (siden hun synes det er kjedelig å se på :p), men plutselig kommer det fra henne: "The unmistakable, Ronaldinho!" (jeg har spilt mye med Milan tidligere). Kanskje et tegn på at kommentatorene er litt vel repetative :p

Ingen BaP spillere her?

Jeg spiller BAP med Rosenborgs 92-gutt Mushaga Bakenga og han har nå bl. a. 99 i fart og aks. Det som er kult er jo at man kan bruke han på Rosenborg hvis man spiller online og da er han like god som på BAP-karrieren min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...